9. april 2010

Tid for Lopper




Jeg kunne ikke dy meg for et klissete hjerte.............
















Vi er veldig glade i å kle oss ut. Og vi har et gjeng venner som vi treffer årlig for temafest.
Voksne mennesker og utkledning: ikke noe er morsommere enn det!


Nå er det loppemarkedstid.
Jeg oppfordrer alle til å ta turen. Kanskje du ender opp med noe passende til
"Pirates of the Caribbean" - festen.....

.... eller 80 talls-festen....


.... eller "kjønnsbytte-festen".....
 (vet ikke helt hva rette ordet er for dette tema - men dere skjønner hva jeg mener?)

Under: Christiane og Trønder-Truls

Ha en strålende loppemarkedshelg, folkens!!!

4 kommentarer:

  1. Så morsomme bilder. Jeg liker også å kle meg ut, men det er sjelden jeg får anledning...

    SvarSlett
  2. Nydelige, er dere! Ikke helt heldig, den hodeskalletattooen din, men pytt sann. Du skjuler den vel med passende klær, sånn til vanlig.

    SvarSlett
  3. Særlig tablået fra åttitallet gjør inntrykk på meg, dette var jo midt i storhetstida. Flotte detaljer!

    SvarSlett
  4. Hei Trine! Jeg holdt på å le meg ihjel over deg som Trønder-Truls! Utrolig bra bilder!! Du så skikkelig troverdig ut. Og veldig skummel dame hun Christiane..

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails