21. april 2010

Stas deg opp!

Vi (da mener jeg ikke bare oss her i huset- men alle dere andre også) er nok litt lite flinke til å gjøre stas på oss selv. Den tanken hadde nok slått Andrine også. For imorges, da vi skulle ned til frokost, hadde hun pynta seg. Og hun hadde neimen ikke spart på stasen: Hva er vel mer naturlig enn å ta på krone til frokost?!

 (Bildet er IKKE arrangert!!)

Som hardt arbeidende småbarnsfamilie, er det veldig sjelden anledninger hvor man kan trå skikkelig til med finstas. Men hvem sier at man ikke kan lage anledninger? Så inspirert av min datter, tok jeg affære: Jeg pynta meg med (ikke mindre enn) en fin bling-bling tiara i anledning morrakaffen.


Det er flere grunner til at jeg sitter lett framoverbøyd på bildet  (som om jeg har pukkelrygg):

1. Ikke lett å ta bilde av seg selv.
2. Den tiaraen er tross alt hovedfokus her.
3. Jeg er skeptisk til å vise mitt aldrende morratryne sånn i all offentlighet.

Ha en deilig onsdag.
Og husk ingen anledning er for liten til å stase seg litt opp!

9 kommentarer:

  1. Fin oppfordring på morgonkvisten! :)

    SvarSlett
  2. God ide, jeg henter fram min edle tiara brukt kun en gang.

    SvarSlett
  3. Jeg har et flott perlesiadem som jeg egentlig skulle ha på meg da vi giftet oss. Men frisøren nekta å sette det i, hun mente at jeg ville ligne på dronning Maud... Men hjemmekontor med perlediadem går sikkert bra!

    SvarSlett
  4. hehe... så skjønn da :) Her i huset blir bursdagskronene brukt til de er utslitt og må kastes - til stor fortvilelse... og jeg har bare gutter...

    SvarSlett
  5. Herlig. Og helt sant. Skal skaffe meg en tiara straks! :)

    SvarSlett
  6. Jeg skal inn på kontoret senere i dag. Hva blir reaksjonen om jeg skrider inn iført en tiara, mon tro...? (ikke kun en tiara, da...)

    SvarSlett
  7. Hmm.. hadde ikke tiara da jeg gifta meg - men et tre meter langt slør.. Det hadde kanskje vært noe til lunsj her på jobb? Hadde hvertfall vekka oppsikt..

    Syntes frst dere er helt nydelige og at litt ekstra bling gjør dagen kjempefin!

    SvarSlett
  8. Jeg har flirt meg gjennom kommentarene dine om de Nord Norske uttrykkene mm.Du verden kor du trffer på kornet med alt. Hadde glemt av noen så det va kjempemorsomt å få litt repetisjon.
    Ellers kjempeartig å lese bloggen din, selv for ei godt voksen tøtta !!!
    Anne-Karin:)

    SvarSlett
  9. Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeer meg ihjel over at du tydeligvis sovna over kaffekoppen med tiara på hodet :-D HELT KONGE ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails