13. april 2010

OctoMom

Vi har vel etterhvert alle hørt om henne: 

Dama er jo "hakke tuillat": 14 unger. Og skryter av at hun er alenemamma. Hun er slett ikke alene: hun har et kobbel mennesker som hjelper henne!
(De stiller opp slik at hun får tid til å pleie seg selv: det er en påkjenning å fly til plastikkirurgen i hytt og dynevær (hytt/pine, tide/utide...) Men så blir hun jo fin, da....)

Jeg kunne også hatt 14 unger, hvis jeg bare slapp å ha så mye med de å gjøre!!

Ok.. litt slem. På tv ser det jo unektlig ut som om hun jobber. Og blid - det er hun. Sort sett. Bare litt "timeout" innimellom. Og en og annen husarrest; Her er det viktig å huske hvilken unge som fikk husarresten. (Jeg, med min gullfiskhukommelse, ville slitt max. Men så trenger jeg jo heller ikke gå rundt å fylle kapasiteten min med den slags. Takk og lov.)



Her er idé for halloweenkostyme. (lånt fra denne bloggen)
Ha ha. Jeg liker det!

Nei. Hva kan man si. Denne 8-lingmammaen finner jeg både underholdende og provoserende. Mest underholdende egentlig. :)

Ps. Hvis du synes det blir litt voldsomt å kle seg ut som OctoMom, så kan du jo nøye deg m TwinMom. Jeg har helt sikkert et bilde liggende av Sliten-Trine. Du kan bruke det som inspirasjon. Og vi har også 2 x Babyborndukker du kan få låne! (Vær ute i god tid; Jeg forventer nå en storm av forespørsler!)

5 kommentarer:

  1. He he, ei spesiell dame. Ho virker ikke helt ved sine fulle fem. Men, som du sier, blid og glad. Men synes nå synd på de ungene...

    SvarSlett
  2. Hei Trine, så stas at du vil ha lykketips:-) Jeg har tenkt på det her at du og familien lever i et hus under full oppgradering. Mitt lykketips til deg er derfor å lage ditt fineste hjerte noensinne, i de materialene du liker best, og gjerne et stort, og henge det på ytterdøra for å vise at hos dere skapes et hjem for en familie!

    SvarSlett
  3. Jeg synes hun er tøff, jeg. Selv har jeg nok med tre barn, og synes det er helt uforståelig at en kvinne vil ha sitt syvende - som jo i dette tilfellet fikk et unikt og nærmest bisarr utfall.

    SvarSlett
  4. Hei, for en fin blogg du har ! Morsom og inspirerende på en gang. Jeg skulle gjerne lagd puter ol jeg og men har ikke tålmodighet til sånt.

    SvarSlett
  5. VIlle bare si at du har en blogg som er morsom å lese! Hege

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails