6. april 2010

En liten spire

Åh nei; for dere kjente som leste overskrifta og tenkte: "Herregud - Dama er gravid igjen!!" Slapp av.

Her snakker vi VÅR. SPIRER. FUGLEKVITTER. For ikke å snakke om råttent løv, hundebæsj som kommer til syne, samt badeballer og kjekspakker som ble oversett da vi rydda inn for vinteren i fjor.

Jeg reiste på påskeferie forrige helg. Hele området rundt huset hadde halvmeter med snø.
Og VIPS: 9 dager senere... Hva finner jeg der jeg står med riva i hånd og samler kvist og gammelt løv: rabarbraknopper !! *LYKKE* Jeg elsker å lage mat med rabarbra. Og jeg lover å dele noen oppskrifter med dere til sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails