22. april 2010

Dærsken ta...

....Idag har jeg passert 5000 besøkende på Bonka Rakka. Det er jo fantastisk artig. Og nesten 3000 er bare denne siste uka! (en liten give away gjør susen).
Jeg gleder meg stort over framgangen. Det er jo egentlig bare et tall - Men akkurat dette tallet forteller meg at det er noen der ute som gidder å bruke tid på det jeg har på hjertet.
Og det er noe tilfredsstillende over å kunne glede andre med tull&tøys - og små betraktninger fra min hverdag.

Gjennom bloggingen oppdager jeg stadig nye, morsomme, velskrevne og hærlig frekke blogger. Og jeg skjønner og kjenner at jeg hadde likt å treffe menneskene bak aliasene.

Det å være en del av dette sosiale mediet, er litt som å drikke kaffe og skravle med nabokjærringa. Og alle som kjenner meg, vet at er det noe jeg er god på - så er det nettopp det! :)

Takk for morsomme og fine kommentarer. Jeg vil gjerne ha mer kommentarer!! Du trenger ikke hverken kjenne meg eller ha egen blogg for å kommentere. Jeg blir kjempeglad uansett.

Ha en fortsatt fin dag :)

12 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med flotte besøkstall! Så gøy! Bloggen din er kjempefin - og du verden så mye flott du lager! Elsker kjolene dine, både til små og store:-)

    Tusen takk for koselig og morsom hilsen. Herlig! Legger meg til som følger:-)

    Ha en strålende dag!

    KLem

    SvarSlett
  2. Grattis, veldig velfortjent! Du har jo alle forutsetninger; Skriver bra, fine og morsomme betraktninger og bilder samt at du er en kløpper på symaskin. Det burde appelere til alle. ☺

    SvarSlett
  3. Jeg blir alltid så godt humør av å lese bloggen din trine!!

    klemmer Erika

    SvarSlett
  4. Jeg oppdaget bloggen din for et par uker siden og synes du skriver festlig. Jeg ble bitt av blogge-basillen i januar og det er som du sier litt som å skravle med nabokjerringa.. perfekt når man er i mammapermisjon som meg, feks..

    SvarSlett
  5. Hohoi!
    Her går det unna ser jeg! Så morro!!!! Må lissom innom å se hva du har skrevet fra tid til annen jeg, for du skriver innmari godt!

    Du, den kaffen...skulle vi tatt den om ikke så alt for lenge? Hadde vært veldig koselig!

    SvarSlett
  6. finfin blogg :o) Du er allerede på blogglista mi!!

    SvarSlett
  7. Du har en fin-fin blogg! Du skriver bra, du har noe å skrive om, og du har humor! Ei oppegående dame,uten tvil! (Og de to andre bloggene dine gir meg jo pusteproblemer og hakeslepp - du er virkelig en kunstner!)

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Og vel fortjent!
    Bloggen din får meg alltid til å smile, så her bruker jeg mer enn gjerne min tid.
    Håper du får en fin fredag.
    Klem.

    SvarSlett
  9. Man får som fortjent... :-) (Kanskje ikke aaaalltid, da...)

    SvarSlett
  10. Om jeg trenger et avbrekk, med et lite smil - går jeg inn her.. Herlig du!

    SvarSlett
  11. Silje Pettersborg Mikalsen25. april 2010 kl. 22:52

    Hei hei, no e eg inne å les igjen :) Eg lure på om, evt katti du trekke vinnerloddet i giveaway'en din? :)

    SvarSlett
  12. Jeg har lest til øyet blir stort og vått. Du skriver bra, du skriver på en humoristisk måte og du har utrolig vakre døtre.

    Jeg kommer gjerne tilbake, og har lagret linken til bloggen din.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails