3. april 2010

Bokstaver og vin

Vi hadde med oss en lånt pc på hytta. Vår egen hadde virus. Levert inn for fixing; Fikk lånepc. Funka 3 dager. Så var den også smitta.
Det skyldes nok div ting ungene laster ned. JEG gjør jo nemlig aldri noe som som kunne skape virusinfeksjon (Kan jeg aldri tenke meg!) Så da ble det brått slutt på blogging.

Eller er det håp/mulighet? Nå har jeg ikke den nyeste modellen mobiltelefon. Men jeg prøver meg her på et innlegg via telefonen. Funker det, tro? Blir det noe bilde under/over teksten?

Jeg vil bare fortelle dere at hytteferie er fantastisk. Vi labber rundt i ullstilongs hele gjengen. Hele dagen. Jeg sniker meg til aldri så lite mascara... (Jeg prøver hardt å opprettholde en viss stil til de rosa ull-longsene mine) Men det er alt. Ungene synes det er deilig å pjuske meg i håret... Vanligvis liker de det ikke: hårvoks. Æsj, ekkelt! (Nå havna jeg litt utpå hva tema angår...beklager)



Været har ikke vært det beste i ferien. Men med bildet i innlegget vil jeg fortelle at mannen og jeg Scrabbler. Og ler.

Utrolig hvor artig litt vin og noen bokstaver kan være.
Prøv selv!

1 kommentar:

  1. Beklager PIA... Kommentar fra deg måtte bøte...fikk endelig sving på mob/blogg/tekst/bilde. Nytt innlegg. Samme innhold. Minus pia-komm.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails