28. april 2010

Mine barnebarn


Dette er bare 2 av mange barnebarn jeg har. De er så langt navnløse, men veldig søte.

Den lille mammaen har som dere ser, gitt seg selv en ekstra utfordring idag:
Hun har både påtatt seg jobben med å passe sin søsters baby, i tillegg til sin egen. Og hun har tatt på noen altfor store vintervotter, strikket av tippoldemoren til disse babyene.

Jeg ser ikke helt meningen i å gjøre arbeidet mer vanskelig enn det er. Men hun om det.

Det rare hodeplagget kan jeg skjønne at hun har tatt på; det er jo festlig med hatt når man skal på trilletur. Ikke så praktisk kanskje. Men veldig festlig!

(ser dere nøye etter, kan dere skimte den buktende støvsugerslangen i bakgrunnen....)

3 kommentarer:

  1. Hun er jo utrolig søt da, den lille mammaen;-) (men hva er det egentlig hun har på hodet? en badebleie?)

    SvarSlett
  2. Det er den merkeligste hatten jeg fant på loppis for 10 år siden. Tror den er hjemmelaget. Masse chiffon som er surret sammen på noe lerret som er hodeformet... Skikkelig stygg!

    SvarSlett
  3. Jeg har ingen barnebarn ennå. Vi har en del dukker, men føler aldri at de har blitt helt adoptert av gutta - de har mest blitt slengt rundt. Så når ikke fedrefølelsen har vært der, har heller ikke jeg fått noe særlig forhold til dukkene...
    Men fint hodeplagg, da! Eller kanskje ikke...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails