28. april 2010

Pepperkakeutedassnissen

Ja, jeg er klar over at jula forlengst er passé. Påska også. Men ved en liten oppryddning i kjøleskapet, fant jeg en overligger av en uåpnet boks pepperkakedeig fra Ikea. Jeg hadde i det lengste håpet at jeg skulle få ånden over meg: bake noen pepperkaker til ettermiddagskaffen - en helt vanlig dag i april.
Men nei. Det blir helt feil. (Mens jeg husker det: Takk Ikea. Deigen var super også sist jul - som alle de forgangne juler.)

Og siden jeg stadig skal finne noe å fylle denne bloggen min med - kan jo alle dere som ikke er facebookvenn med meg - og som ikke fikk æren av å se siste års pepperkakehus behørig framstilt på facebook i desember - nå få gleden av å se det:


Husnissen satt der og kosa seg til godt utpå nyåret.

Da de 2 minste begynte å spise på vedkubbene, så bomulla tøt i munnvikene deres;
da var tiden kommet for å fjerne utedoen.



Dette var et artig familieprosjekt.

Arkitekt: Emilie
Baker og Byggmester: Christian
Byggassistent og Dekoratør: Trine
Dekorassistent: Oda

3 kommentarer:

  1. Superkul, ha ha. Sikkert kjekt med vedkubber man kan momse litt av uten å ta hele stasen. Og nydelige bilder under her av barn og barnebarn. ☺

    SvarSlett
  2. For en fantastisk pepperkakedo. Det flotteste "huset" jeg har sett noengang. Herlig.

    Ha en super dag.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails