30. april 2010

Ta-da! Vinneren er....

Nå er vi endelig klare til den store trekninga. Og Jeeeezzzzz, så spente som vi er!

Jeg har vaska hus, hengt opp sommergardiner, rydda garderoben, pussa sølvtøyet, strøket bunadskjorta.... *kremter* - det er kanskje ikke helt sant. Men vi har, som dere ser, hvertfall pynta oss litt for anledningen. Den tiaraen er et anvendelig accessoire! Mulig jeg bare beholder den på: Jeg skal jo på fest ikveld!


Alle navn ble skrevet på lapper. Og lagt i flosshatten.


Heldig at jeg har to minstejenter: Da skal de få trekke én lapp hver - assistert av Oda.

*Trommehvirvel*: Alida trekker ...


Og vinner av kjole er Passelig Dose. Gratulerer!! 
Passelig Dose har selv en trekning av en Gi Bort idag. Og etter å ha studert litt ekstra i bloggen hennes, ser jeg at hun tilfeldigvis har en liten jente som kan passe kjolen. Litt flaks skal man ha!!!

Ny trommehvirvel...
Andrine trekker, krøller lappen i handa , Oda hjelper til med utbretting, og *ta-da*......


Superheldig vinner av Slengkyss-puta "Generasjoner" er Elisabeth fra Innerst i Veien. (Elisabeth: lykken stod deg bi idag! Jeg tror du har vært ikke bare flink pike - men også veldig snill pike :)

GRATULERER begge to!!!

Jeg har faktisk en trøstepremie liggende. Og et heldiggris skal få en overraskelse i posten....  ;)
Og det blir nok ikke altfor lenge til neste gang jeg gir bort noe. Dette var artig!

Nå stikker jeg på fest, folkens. Ha en fantastisk helg!

6 kommentarer:

  1. Nå kvakk jeg til! Hurra, så stas! Jeg har følt vinnerlykka i dag, serru, og fulgt med i spenning. "Skal hun ikke trekke snart, da? Den puta skal jo bli min, grrr". Og så VANT JEG! LYKKE; LYKKE! Veldig, veldig god start på helga, TUSEN TAKK!!!! Nå melder jeg meg på "Jakten på den 6. sans" på TvNorge. ☺

    SvarSlett
  2. Det er den mest sjarmerende trekningen jeg har sett!
    GRATULERER til heldige vinnere!!!
    Og så er dere så staslig fine altså - jeg tror jeg må skaffe meg en tiara, den er sannelig brukenes til flere anledninger enn jeg hadde tenkt meg :))
    Takk for flotte innlegg, og en mengde nyyyydelige bilder!
    Kos deg på festen ikveld og ha en strålende helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. Flate! Jeg har følt det sånn som Elisabeth - den kjolen SKAL jeg vinne....Så jeg fikkk en klump i halsen her nå. Men jeg får reise meg igjen, og si verdig :gratulerer til vinnerene! Og ha en kul kveld på by`n, Trine!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerene!! Skulle gjerne hatt den puta.. hehe - får vel tusle inn på slengkyss og kjøpe en etterhvert :)

    Gos helg!

    SvarSlett
  5. Nå sitter jeg med åpen munn her altså!!! For jeg har akkurat fåretatt trekning hos meg, og du vant et gult skilt! Og så kommer jeg inn i bloggen din for å gi beskjed, og så ser jeg har vunnet kjole!!! HURRA! At det går an! :-D

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne.
    Jeg håper på bedre lykke neste gang.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails