27. april 2010

Ikke prøv å motstå!

Siden jeg var inne på iskrem (innlegg under) .....
Denne kaka har vært mitt hemmelige våpen... eller lokkemat om du vil, i mange år.
Den er av typen som gjestene stønner og akker seg over. Og håper de får servert hver eneste gang de blir bedt til middag. Nå som grillsesongen er igang, er dette bananbrødet muligens det beste du kan servere sammen med vaniljeis.
Nå er jeg litt som bakeren som røper den hemmelige ingrediensen sin. Men skitt - la gå:


Det er til opplysning ikke for mye sjokolade. Og aller best blir den med Dronning kokesjokolade.

Du kommer til å takke meg!!!

6 kommentarer:

  1. Noterer flittig!
    Takk for tipset ;)

    SvarSlett
  2. mmmm... høres veldig god ut! Jeg har bakt mye banankake før, men med sjokolade har jeg ikke prøvd. Den må herved prøves ut :) Takk for oppskriften!

    SvarSlett
  3. Åååå denne husker eg, er veeeldig god og skal prøves her i huset;)

    SvarSlett
  4. Fader assa, bare lekker mat, kaker og is rundt omkring i bloglandia. Jeg er jo på tredje uka med Flink Pike Prosjekt og selv om jeg ikke er SÅ flink, så innebærer det i allefall ikke deilige banankaker med sjokolade....grrr. PS. Pistasjis får definitivt plass i fryseren her, vanligvis. Og krokanis. ☺ Her er forresten et tidligere banankakeforsøk fra innerst i veien: http://innerstiveien.blogspot.com/2010/01/jeg-topper-med-kakebaking.html

    SvarSlett
  5. ...og hvem sa at brød med frukt ikke er sunt, da...?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails