10. april 2010

Pokal til meg

Sist jeg fikk pokal må ha vært i barneskirennet i grustaket hjemme. Da var jeg 7 år.

Nå har jeg fått en fra Elisabeth Innerst i veien.
Det er jo litt stas! Og det forplikter å motta denne: Jeg må skrive 7 fakta om meg selv.


1. Jeg er kanskje det største b-mennesket. Ever. Jeg kan ikke fordra å legge meg. Og like lite stå opp. Kreativiteten er på sitt sterkeste lenge etter at jeg egentlig burde ligget i bingen. Så derfor er det å legge seg en prosess som blir utsatt og utsatt ; Tenk hvilke ideer jeg risikerer å gå glipp av.....

2. Jeg griner for alt mulig. Ubrukelig lett-rørt. Det er ikke et program på tv jeg kan se uten å felle tårer. Dagsrevyen, Puls, Senkveld... samtidig er jeg veldig lett-flira... (og ler innimellom så kraftig at ungene blir flaue).

3. Jeg leste hele "Sagaen om Isfolket" 3 ganger. Alle 37 bøkene!!! Jeg begynte da jeg var 14... ferdig da jeg var 18.... (Hva i herrens navn tenkte jeg på!?)

4. Jeg har drømt om New York veldig lenge. Jeg tror kanskje jeg skal få oppleve byen i løpet av 2010!!!

5. Jeg er HÅPLØS med baller. Eh... jeg mener ballsport.

6. Jeg har vært superhemmelig avstandsforelska i Jo Nesbø i mange år. 

7. Når jeg går tur, jogger eller ikke driver med ballsport; da hører jeg på Jo Nesbø/Di Derre og humrer meg gjennom hele økten.

* Så skal jeg egentlig gi pokalen videre til noen bloggvenner. Jeg synes det er litt vanskelig. Det er så mange fine. Jeg velger foreløpig å la det stå uspesifisert. Jeg sender den til alle som er innom her:  Du er hjertelig velkommen til å kopiere bildet, legge den til på egen blogg (og si at du fikk den fra meg) og gi denne usedvanlig flotte pokalen videre til noen du vil belønne.

3 kommentarer:

  1. Moro. Mest imponert over pkt. 3. ☺ Og ang. pkt. 1, jeg ser du fortsatt er våken, ja. Me too.

    SvarSlett
  2. det er 47 bøker i sagaen om isfolket, burde jeg vite som har lest hele sagaen 8 ganger ;)

    SvarSlett
  3. Maskemamma: Herrejemini!!!! Du har nok rett - siden du er enda mer GAL enn meg ;) (mulig jeg har fortrengt det)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails