6. april 2010

En haug med Gi-Bort-er

Jeg begynner etterhvert å skjønne opplegget med blogging.
Jeg har ikke hatt så mange besøkende. Ennå. Men det tar tid.
Telleren min begynte på 0. Bloggen min ble lansert i midten av februar. Hm... noen av innleggene er fra januar, sier du?... Jo, men det ville se så snålt ut hvis det lå 38 innlegg fra samme dato i februar; derfor tilbakedaterte/manipulerte jeg datoene på noen innlegg *kremt* Altså; drøyt 2000 besøkende på 2 mnd. Artig!

Og jeg vet jeg har noen faste lesere allerede. Det forplikter. Og gjør det moro å skrive nye innlegg. Og jeg "møter" mennesker som gir meg en hærlig latter, med sine morsomheter. Jeg liker meg i dette landet.

Det ideelle er å legge ut noe daglig. Det er det de drevne og seriøse gjør. Jeg skal prøve......
Og så er det én måte å spre seg til flere lesere på, som er spesielt lur: Å gi bort noe! Give aways, som det kalles i Blogglandia. Man gir bort noe til en heldig følger/leser av bloggen sin. Til gjengjeld, for å være med i trekningen i lotteriet, skal man legge igjen en kommentar. Og helst legge en link til/ nevne bloggen din i sin egen blogg. Jeg skal innrømme at jeg har kasta meg på bølgen. Jeg legger igjen spor her og der i blogger jeg liker. Også krysser jeg fingrene for at jeg skal vinne noe. Enkel underholdning i en hjemmemammas hverdag!

Og her kan du feks se at jeg linker til Pias Verden: Hun har noen fine ting hun skal gi bort.
Check it out!

Pia har mange besøkende. Det er det en grunn for: Hun er kjempeartig!







Og her er også Lizzie Design med fine smykker.







Så er det: Stines Blogg.


















Og til slutt er det fra Elisabeth - innerst i veien. HER

Jeg burde egentlig ikke gjøre dere oppmerksomme på denne: jo flere om beinet, dess mindre sjanse for at jeg blir den heldige vinner. Og denne boka har jeg skikkelig lysst på!!!

Til mine venner: Jeg har bursdag i mai. Og skulle jeg ikke vinne boka fra Elisabeth - da står den på ønskelista!!!


Jeg har planlagt mine Gi-Bort-saker. Men kanskje vente til telleren min viser et noe høyere tall? Eller kanskje drøyt 2000 er et bra antall besøkende å rope HURRA for + en liten feiring!? Det blir hvertfall noe bra jeg gir bort -Såpass kan jeg love! Så følg med.

6 kommentarer:

  1. Hei Turbo-Trine!
    Tenkte jeg bare skulle si at jeg stadig er på besøk, leser og koser meg! Stor stas.
    Bloggklem oversendes!

    SvarSlett
  2. Se der, ja! Tusen takk for flotte ord!
    Bare kjør på med giveaway - to tusen er en grunn like så god som noe annet!
    Og du HAR jo mye flott du kan give away - både kjoler og puter er jo rålekre!

    SvarSlett
  3. Hei. Som du pøser på med innlegg i dag da. Du har vel funnet "planlagt"-knappen? ☺ Den bruker jeg mye. Jeg liker bloggen din VELDIG GODT! kan du ikke legg inn følgerknapp så jeg kan følge den offiselt også? Setter pris på alle dinne hyggelige kommentarer inne hos meg og det er slik man jobber fram en hærskare av lojale følgere, vettu. Gleder meg til din give-away, min publiseres etter planen senere i kveld.

    SvarSlett
  4. Pia: jeg tror jeg skal lytte til erfarne Bloggfolk/deg. Kanskje jeg gjør det til helga? *spent* - rett og slett lanserer meg selv med en aldri så liten gi-bort-gave. Ju-hu!

    Vet du Elisabeth, Jeg har fått tilbake pc. Det var slitsomt og litt vanskelig å gjøre dette med mobilen...Så har bygget opp mange ord og temaer som skal ut. Og jeg er ikke ferdig for dagen..... Har sett `planlagt` - men ikke benyttet enda. Da har jeg noe å finne ut av. Gleder meg vilt til gi-borten din også :)

    SvarSlett
  5. Dette var en flott og morsom blogg - i fødsel!
    Kommer plutselig tilbake! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails