8. juni 2010

Enkel award

Idag har jeg fått en award. Fra Gafflan. Takk du svenske kvinde!

Jeg får litt sånn hetta av awards - men denne er enkel. Og er vel strengt tatt ikke en award/utmerkelse. Bare en enkel oppfordring. Og jeg trenger ikke fortelle om hverken 7 gode eller dårlige egenskaper. Jeg skal ikke sende noe hjemmelaga eller be om komplimenter eller annet fra noen. Jeg skal enkelt bare re-publisere det 10-ende bildet jeg la ut på bloggen min. Lett som en plett!

Men jeg skal be noen om å gjøre det samme: Elisabeth, Pia, Størstepia, Sjuskeline, Ellen, MammaMy.... og egentlig alle som kjenner at de ønsker denne awarden!

Dette var det 10. bildet jeg publiserte:



7 kommentarer:

  1. Vet du, det der var en herlig award/oppfordring/utmerkelse - you name it:))
    Lettvinte saker er storveis !! og jeg digger bloggen din!!!
    Ha en vidunderlig uke - håper du har deilige dager :))
    Juniklem fra hu Lokki

    SvarSlett
  2. Åååå, mitt tiende bilde er bare såååå kjedelig...ok, kommer, kommer, jeg tar utfordringen. Ditt tiende bilde var jo spenstig.

    SvarSlett
  3. Du var heldig med tiendebildet ditt ;)

    SvarSlett
  4. Mitt tiende bilde var heller ikke noe å juble over...Men skal nok melke det for det det er verdt;) Om ei stund. Et Trine-innlegg står på vent....;)(Okei, jeg skal gjøre det litt diskret...)

    SvarSlett
  5. Tihi, denne var morsom!!!
    Skynder meg inn og finner det tiende bildet på bloggen min:-)

    Ha en strålende tirsdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Tænkju! :) Trur ikkje eg har lagt ut så mykje som 10 bilder ennå.... Me ser kva som skjer. Allt dom hittar på! ;)

    SvarSlett
  7. Visst var det en lätt utmaning? Bara hitta sin 10:e bild och visa den en gång till :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails