23. juni 2010

Unik sjanse: byttes bort!


Kjøkkenvindu-utsikt byttes bort.

Dette er hva du kan få til beskuelse, mens middagen tilberedes:

Noen ruller isolasjon av diverse kvaliteter og tykkelser.
Listverk.
Et plastikkskur.
En sinkvask plassert på hodet.

*
Hvis du strekker deg litt fram og ser mot venstre kan du se dette:


Dette alternativet er selvsagt best hvis det befinner seg unger på trampolina. 
Unger som kanskje til og med maser om at du du må se nå..... og se nå da..... og se NÅÅÅÅ!!

Så kan du se på de, helt til du er sikker på at grøten er svartsvidd i bunnen.

I bytte mot denne nydelige utsikten, kan jeg godt ta litt utsikt til sjø og båtliv
Eller et nydelig fjell med snødekket topp, kanskje? 
Et jorde med noen beitende dyr, er heller ikke å forakte.

Alt er i grunnen av interesse.  
 Jeg forventer stor pågang. Så ikke nøl!
Takk.

9 kommentarer:

  1. Haha - det frister veldig.. Her er utsikten fra spisestuebordet grønne trær og gule jorder Ü

    SvarSlett
  2. tja... tar du til takke med en humpete, mosebefengt plen? ;)

    SvarSlett
  3. Hmmm...jeg har faktisk nydelig utsikt over hauger og en dal bak her, så takk, men nei, takk! ;)

    SvarSlett
  4. Du kan få låne min havutsikt? Men da må du vaske vinduer for å få fullt utbytte... De er fulle av salt og byggestøv etter fredagens storm.

    SvarSlett
  5. Trampolineutsikt har eg og. Den andre har eg ikkje.....men det ligg vel ikkje der for evig tid? Eller kanskje det er eit av desse evige prosjekta som aldri tek slutt...

    SvarSlett
  6. Her ser jeg fjell og daler. Bytter ikke mot noe annet enn sjø og strand. Dessverre. Mener ikke å være kjip.

    SvarSlett
  7. Det var eit fristende tilbud! Men kanskje litt vanskelig å flytte utsikten over fjellet, for eg bur på vestlandet...

    SvarSlett
  8. Sitter her og ser ut på terrassen som snart er ferdig, og som jeg har ventet på i 6 år. Og den blir stoooor og er et alldeles vakkert og etterlengtet syn, så må nok takke nei til det fristende tilbudet ditt:-)

    Tusen, tusen takk for utrolig koselig kommentar - ble VELDIG glad! Alltid stas å få sånne go´ord, spesielt fra en særdeles dyktig sydame som deg:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails