9. februar 2010

Spring Awakening - Løp og se!

Jeg og Christian var så heldig å få billetter (med barnevakttjeneste) fra svoger og frue:
Spring Awakening på Oslo Nye.

Jeg er forelsket. I alle karakterene. Lena-Kristin Ellingesen var akkurat like nydelig og fantastisk som jeg trodde og håpet at hun skulle være.
Og Adil kan jaggu mer enn å danse: Gutten har sangstemme! Og han var kjekk og pen og flink!
Jens-Petter Olsen hadde jeg ikke hørt om før.... Men han glemmes ikke etter denne forestillingen -Tro meg!

Det er energisk og morsom stemning på scenen, flott sang, rørende historie. Jeg fikk ledd masse. Og grått. Masse. Faktisk 2 store servietter...... Da lo Christian av meg.
Men jeg er mamma til en 15-åring, som er i samme fase i livet som karakterene i historien - Og det overveldet meg så til de grader.

Nei, folkens - Hvis du får tak i billett til denne musikalen litt utenom det vanlige - Ikke nøl. Dette er virkelig verdt pengene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails