10. februar 2010

Nå er den ubrukelig

Jeg ble visst litt opptatt med denne bloggen min.... Helt ute å kjøre? Ungene lekte rundt her. Og jeg koste meg med min beksvarte kaffe og var i min egen verden. Så var det tid for mat. Og jeg ser at begge allerede er i full tygging... Hm.

De tygger kalkulatorknapper. Ja ja. Hadde disse vært mine første barn, hadde jeg muligens blitt litt engstelig. Men det går helst bra. Jeg tror ikke de er svelget. Selv om jeg bare fant igjen 5 av 9 knotter - satser jeg alle kort på at de ligger mellom sofaputene - i godt selskap av kjekssmuler og rosiner.

Kalkulatoren har nå fått selskap av større matavfall og bæsjebleier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails