12. mai 2010

Skapsnoking

Andrine lurer seg til langskapet..... Litt usikker på om hun blir observert...


Det er potetgull eller ostepop hun jakter på....
(Skal tro hvor de får det fra? Vi har da aaaaaaaldri slik søppelmat i skapet!)

Andrine blir ferska av søster.....
(Alida som vanlig iført hodeplagg)


Vellykket jakt! Skapet inneholdt noen rester de kunne forskyne seg av...



Og hvor i all verden er mora til disse to?
Hun som skal rettlede og fortelle at å småspise mellom måltidene er avsindig usunt...
Joda. Hun sitter lattermild bak et hjørne og foreviger snokingen.
Læringen kan vi ta en annen gang!

Og for observante lesere som ser at begge jentene har på sko som er ca 3 størrelser for store....
Det stemmer. Jeg bestilte badesko.... de skulle være str 2 år.... det kan de umulig være!
Men jeg gidder ikke returnere. De kan vokse inn i de.
Men det forhindrer ikke at ungene elsker skoene og absolutt skal ha de på hele tiden.

5 kommentarer:

  1. Praktfulle jenter du har;-)

    SvarSlett
  2. Skjønne jenter! Og herlig at ho ene går med lue - de har liksom sine særheter, disse små. Nå er gutta mine såpass store de har slutta å sove med sverd, gå med for trang Peter Pan-bukse eller Sabeltannparykk. Gleder meg til å se hva som blir Hennys "greie".
    Og det der med å la ungene få fritt spillerom kun fordi mor skal få tatt drømmebildet - veldig kjent fenomen!

    SvarSlett
  3. Hi, hi, synes jeg ser DEG også, lurende bak hjørnet. Kjempeflotte bilder og noen ordentlige søte jenter. ☺☺☺

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails