24. mai 2010

(10) tusen takk


10.000 besøk på bloggen min. Det er et bra tall! Det utgjør siste måneden drøyt 150 besøk i snitt pr dag. Noen få av disse besørger jeg jo selv. Men likevel et artig antall besøkende.

Denne blogginga har de siste månedene blitt endel av hverdagen min. Det tar tid - noen dager litt tid, andre dager mer! Men det er jo så artig. Familie og venner holder seg oppdatert. Man har jo lært at det som legges ut på dette internettet - det blir der for all tid! Så selvfølgelig er jeg bevisst hva som skrives og hvilke bilder jeg bruker: Ungene mine skal på ingen måte lide under mors skrivetrang! På den annen side er jeg ikke redd for å gi litt av meg selv; Vise dere rotet mitt. Eller den fantastiske tiaraen min, for den del.  What the heck!

Dessuten er det mulig jeg gjør ungene mine en stor tjeneste. Hvis jeg bare eksponerer dem akkurat passe nok nå - her gjennom bloggen min - kan det hende de ikke får behov eller ønske om (gud-forby) å melde seg til Paradise Hotell eller annet stupid realityshow når de blir gamle nok til det.

Så er det jo alle disse andre bloggedamene (og noen menn) som skriver så godt. Og innmari morsomt. Jeg har blitt litt avhengig av kneggingen deres skrevne krumspring får fram hos meg. 
Dagen er liksom ikke helt den samme uten!

Bloggernes Landsmøte. Finnes det? Tror ikke det... Jeg hadde meldt meg på. Og skulle sørget for at der fantes en avdeling for "tull og mainnskit". Og for de interiørfrelste og for amatørkokkene. Jeg vet godt hvilken avdeling jeg hadde endt opp i.... Og jeg tror jeg med sikkerhet kan nevne et en håndfull andre bloggere som ville holdt meg med selskap; Pia, Elisabeth, Bergljot, Barbro, MammaMy, Fru Jansen, Lina, Gafflan ....

Og til alle mine lesere: Takk for at dere leser! Det er kjempeartig med kommentarer. Kommentér mer!


10.000 Takk!

11 kommentarer:

  1. Eg melde meg på Landsmøte!!! -i fjaseavdelingen sjølsagt. :) Gratulera med 10 000!!!

    SvarSlett
  2. YES! Grattis. Ja, det er moro, ja det kan ta tid, cluet er å ta tida der man kan, f.eks. fra hjernedød tv-titting (nevnte noen Pardise..?)og ja, man gå lei, MEN JA, MAN FÅR BLOGGVENNER! Jeg møter opp på blogegrnes landsmøte! Ikke i interiør- eller matklassen...☺

    SvarSlett
  3. Landsmøte bør snart avholdes! Eg og vil vera med! :)

    SvarSlett
  4. Landsmøte hadde vært noe! Gratulerer så mye med flotte besøkstall!

    SvarSlett
  5. Skriver under på dette!
    Altså: -at blogging er moro!
    -at blogging tar tid!
    - at jeg også tenker over hvilke bilder jeg viser OG vil skåne ungene, samtidig som jeg prøver å gi litt av meg sjøl
    -blogglandsmøte - seriøst, jeg kunne ha tenkt meg det, jeg!
    Og grattis med 10 000!

    SvarSlett
  6. ÅJA!!! Blogging er bra! Hipp hurra! :)

    Gratulerer med 10 000 lesere!

    Og godt at du sa det der om at kanskje ungene vil unngå fremtide flauser, om vi driter de ut masse i forkant! Eller....nei, det ble litt feil kanskje..

    Men jo, jeg tenker også over hva jeg legger ut, selv om jeg har blitt litt mindre kritisk de siste månedene. Men hovedregelen er vel at ingenting skal kunne gjøre min sønn eller meg flau i ettertid. -

    Og, ja til blogglandsmøte! :D

    SvarSlett
  7. He, he enig, og melder meg på landsmøte....

    SvarSlett
  8. Du har en flott blogg Trine, og jeg er innom flere dager i løpet av uka. Gratulere med morgendagen:) Da skal du kanskje bruke tiaraen din:)

    SvarSlett
  9. Innimellom er det venner uten egne blogger som er så flinke å legge inn kommentarer... Men Hege... Jeg kjenner et par stykker som heter Hege... Og siden du vet at det er min bursdag idag - er du nok en jeg kjenner :) Men jeg er nyskjerrig på HVEM Hege :) Hint meg!!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 10.000 lesere;-) Og landsmøte blir bra. Jeg kan nok heller ikke melde meg på i klassen for interiør eller scrapping...

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 10 000! Jeg er nok an av dem som bidrar litt med besøkstallet. Er alltid innom og leser den kjekke bloggen din! Fortsett like bra de neste 10 000 besøkende,- og du er god!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails