20. mai 2010

Mennesker som beriker

Jeg er så heldig at jeg har mange venner. Og alle mine venner beriker mitt liv på en eller annen måte: De engasjerer meg, motiverer meg, trøster meg, utfordrer meg, gleder meg, overrasker meg eller beriker bare ved å være.

Jeg har blandt annet en venninne som heter Anneth. Hun er vakker og pen og snill og smart og fornuftig og flink .... og alle de tingene: en skikkelig fin venninne! Men det som slår meg sterkest i møte med henne - er hennes positivitet, livsglede og evne til å nyte! Hun gjør meg positiv og glad. Det elsker jeg. Det er alltid en fornøyelse og glede å være sammen med henne!

Anneth og hennes store kjærlighet Lasse, har ett barn : Sebastian.
Han er ikke helt som andre barn. Han er spesiell på veldig mange måter!
En fantastisk fin og kul liten mann på 9 år :)


Jeg interiørblogger jo ikke... Men jeg kan kanskje en dag likevel lage et innlegg om hjemmet til Anneth:
Et designerhjem, tilrettelagt for rullestolbruker. Skikkelig kult!
Jeg er så inderlig glad og takknemlig for at jeg har mennesker som Anneth i livet mitt.


En tekst jeg har likt å skrive på mange av barnekjolene som jeg har laget de siste årene:
Friends Are Treasures

Se også: Ryggmargsbrokkforeningen

5 kommentarer:

  1. FOR en vakker måte du løfter din nydelige venninne frem på!- og for en vidunderlig sønn hun har!! Ja det er så viktig med gode mennesker - mennesker som trives med å se at andre lykkes - det er storveis det!
    Skal si jeg sitter her og *SMILER* med hele meg!!
    Ha en strålende fin langhelg du tiarabærende gledespreder!! (vet du DET må jeg se å få kjøpt!!)
    - og så kost at du er med på min Giveaway ♡♡ kan skjønne det er kost!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. FLOTT innlegg! Ble rørt på din venninnes vegne. :-)

    SvarSlett
  3. Et flott og rørende innlegg! Det er godt å ha gode venner! Og jeg tviler ikke på at hun synes det samme om deg....

    SvarSlett
  4. Å, for noen vakre bilder! Man ser liksom at det oser kjærlighet!!!
    Flotte ord om et flott menneske virker det som!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Nydelig. ☺ Og Anneth er heldig som har en så god venninne. ☺

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails