10. mai 2010

En forfriskende kveld

Søndag kveld inviterte en god venn meg ut. På en uhøytidelig forestilling, på ett av byens utesteder (Elsker). Hva kaller man det? Dragshow. Liten scene, passe intimt og passelig mye mennesker: En salig blanding mennesketyper. Jeg lar meg lett fascinere!

Aktørene var Kåre-Jånni alias Muttern og Geir Lillejord alias Berit Bislett. Og en fyr til jeg ikke husker navnet på. Jeg blir ikke lett forlegen - men skal innrømme at jeg kjente rødmen stige i ansiktet ved et par anledninger. Da var Munkholmen god å ha for å kjøle kjakene med.... De gutta er GALE!

De showet rundt i de rareste og peneste kostymer. Pene menn som gjør seg til pene damer blir penere enn damer.....

Og de hadde noen heslige og grusomt stygge rollefigurer: stygge parykker og stygge tenner. De var de morsomste! Rett og slett råflinke de 3 gutta der!

Jeg lo så jeg grein -2 timer non stop. Jeg trodde jeg skulle dævve!!! Gjett om jeg skal tilbake ved en senere anledning! Det var noe forfriskende over opplevelsen :)

3 kommentarer:

  1. Hehehe, dette hørtes gøy ut :)
    Jeg har et par venninner i Oslo som er stamkunder på Elsker, så der har jeg vært noen ganger. Selv om jeg er hetrofil av legning så må jeg bare si at jeg koser meg glugg der :)

    SvarSlett
  2. Høres morsomt ut, synes du formidlet godt stemninga. ☺

    SvarSlett
  3. He he, høres ut som om du har hatt en artig kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails