25. mai 2010

Bursdag og sånt

Idag er jeg bursdagsbarn. Det gjør meg ikke noe å si det: Jeg er nå 39 glade år! I min beste alder! Alderen tynger på ingen måte. Joda, ting henger litt mer enn før om åra - men det gjelder å ikke la seg plage nevnevneverdig av det. Her kunne jeg skrevet et langt kapittel om alder, lykke, barn, familie osv. Men det gidder jeg ikke. Jeg har det (kort fortalt) helt toppers!

Mannen er i Singapore. Det er litt kjedelig. Men jeg har 4 skjønne jenter som skjemmer meg bort. Mens de to minste ennå sov (kl 07) kom de to store med frokost på senga. Der satt vi , store jentene og mor - og kosa oss med rista brød, arme riddere, juice og kaffe. Så ringte mine snille foreldre og sang bursdagssangen to-stemt, så det ljomet. Da våkna jeg skikkelig :) Det var schvung over denne morgenen! Og jeg fikk fiiine øredobber i presang. En fantastisk start på dagen.

Senere på formiddagen møtte jeg en søt venninne, som hadde plukka en bukett Liljekonvall til meg. Sånt blir jeg veldig glad av!


Og bursdaghilsner har fått en ny mening, etter at Facebook ble et allment anvendt sosialt medium: Herreminhatt - jeg har fått kjempemange hilsner, fra nære og fjerne. Det er utrolig hyggelig!! Dette er en fornøyelse fra ende til annen. Nå setter jeg kaka i ovnen - Og kanskje kommer noen innom for en kaffe og litt skravling utover kvelden? Velkommen skal du i såfall være :)



Avslutningsvis en liten hilsen fra Bono - til meg og alle andre bursdagsbarn :)

15 kommentarer:

  1. Jeg slenger meg med i koret: Hurra for deg! Kos deg videre med kake ++.

    SvarSlett
  2. Gratulerer!
    Artig å lese om bursdagsgleden din :-)

    SvarSlett
  3. Gratulera med dagen! Deilig å få mat på senga av snille barn!
    Ha ein fin kveld! Skulle gjerne komt og smakt på kaka! :)

    SvarSlett
  4. Hipp Hurra! Gratulera med dagen kjære vakre vene Trine. Nyt kvelden. :)

    SvarSlett
  5. ok....er der om et kvarter ca! :D

    gratulerer med dagen!!!

    SvarSlett
  6. GRATULERA! ;) Den sangen og bloggen din gjør meg i godt i humør. Måtte dagen din bli FIN!

    Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med dagen;-)
    Hørtes ut som en perfekt bursdag!
    Kos deg videre ikveld!!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen! Hoppas det varit en härlig dag och att resten blir lika fin :D
    Klem till dig.

    SvarSlett
  9. HIPP-HURRA for deg!
    Og velkommen etter ;o)
    Stor bursdagsklem!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen! Håper du har hatt en strålende dag! 39 år er ingen alder. Prøver ihvertfall å overbevise meg selv om det. Om halvannen uke er det min tur:-)

    SvarSlett
  11. Ha en hildrande, sjarmerande, fantastisk bursdag, du strålende kvinne!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen:-)
    Bare ett år til den virkelige morsomme bursdagen :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails