31. mai 2010

Siste dagers bevegelser

Jeg har ikke lagt inn noe her på flere dager. Kan dere tenke dere, folkens: skamme seg, Trine!
Men fy søren, jeg har jo hatt det så travelt, at Bonka Rakka måtte komme litt i bakgrunn.

Det største: jeg har blitt tante!!!!!! Til Kong Kasper. Det er stort.

Så har jeg vært opptatt med Eurovisjon og greier. Ja, ikke annet enn å se på tv, da. Men det var såpass krevende, at jeg sovna midt i stemmegivningen. Eller jeg sovna, da jeg skjønte at det lå an til at Tyskland ville vinne. Da var moroa på en måte over....

Jeg har sydd kjoler: Veeeldig søte, enkle kjoler til små jenter. Det blir mest til de små for tiden. Jeg er lite inspirert til stor jente-kjoler. Beklager til alle som håper og venter! Jeg håper å komme tilbake med liv og lyst!



Og det har blitt Pute-søm. Ganske heftig. Veldig artig!

Søndag var den Store Tvillingdagen. En venninne hadde invitert alle hjem. Og med full satsing på oppholdsvær, var vi kledd for timer med lek og moro på flott lekeplass i nabolaget hennes. Vi (tvilling-barselgruppa) treffes ikke så ofte lenger - de fleste jobber. Bare jeg (og et par til) som ennå subber hjemme med ungene ... (vi subber egentlig ikke. Vi er superaktive!!) Og omtrent halvparten hadde anledning til å stille denne søndagen: Vi var 10 mammaer og 20 unger i alderen pluss/minus 2 år. Det  var trivelige timer; pølsegrilling, kakespising, oppdateringer og masse lek. Takk. Jeg gleder meg allerede til neste gang!

Idag har jeg vært en snartur i Fredrikstad: Hos fine Anneth og Sebastian. Sebastian lot seg sjarmere av Alida og Andrine. Det er nå likevel ganske mye å sitte i bilen i 3 timer med de to snuppene - i solsteiken. Jeg klager ikke på sola - bare for å ha det sagt!!! Jeg lovte meg selv i vinter, da det var på det kaldeste; Jeg skal aldri klage på sommervarme igjen. ALDRI!!

Vel hjemme har jeg sittet med siste runde innlevering av Sjølmelding for næringsdrivande. Og 2 timer før fristen - har jeg nå trykket på send-knappen. Jeg føler meg superletta!!!!

Fortsatt god uke - alle trofaste og nye lesere.
(Nå skal jeg oppdatere meg litt i bevegelsene til mine favorittblogger)

7 kommentarer:

  1. Har savna deg, men regna med du var busy, busy.
    Kule kjoler, ikke min størrelse dessverre...Og gratulerer som tante. ☺

    SvarSlett
  2. Fantastiske kjoler Trine;) Vi elsker de allerede, F vil ha kjolen på heile tida, "fiiiin" seie ho. Klem

    SvarSlett
  3. Å der var du endelig;-) Godt å ha deg tilbake.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye som tante! Knallfine kjoler du har sydd!
    Og det er innmari travelt faktisk å være hjemmeværende - til og med når ungene er i barnehagen...

    SvarSlett
  5. Å vera tante er stas! -gratulera så mykje. Kjente faktisk at eg sakna deg her i bloggeland. :)

    SvarSlett
  6. Kjolene er som alltid lekre! Og grattis som tante - det er stas!

    SvarSlett
  7. Man kan ju inte vara med överallt ibland måste andra saker få sin tid :D
    Du syr så fina kjoler :DD

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails