8. mai 2010

En dag i solens tegn

Det har vært en fantastisk solrik dag. Jeg kan forresten ikke svare for resten av landet... men Oslo omegn har hatt det heeeeelt strålende.
Mor (altså jeg) startet dagen med å hive sammen en stor bolledeig - til glede for alle husets beboere og gjester.  Her ramlet innom både venner med og uten barn. Og ikke mindre enn 3 x tvillingpar. En nydelig bukett!!

En av gjestene hadde med champagne - så innen kl 13, hadde jeg tyllet i meg et glass deilig sprudlevann. Velfortjent, vil jeg absolutt påstå!
Vi grillet pølser, spiste is og boller og annen kaloririk føde. Men pytt sann. Det er sommer og vi koser oss!


Vi fikk også hengekøya på plass i løpet av dagen.
Og en liten sving og litt kos i den - i pysj - var en selvfølgelighet!


Ha en fortsatt trivelig helg!

6 kommentarer:

  1. Det har vært strålende vær her og! Jeg har faktisk blitt litt rød i ansiktet...
    Herlige bilder - likte spesielt det siste der det ser ut som en søster kverker den andre...?

    SvarSlett
  2. Hi, hi, herlige bilder. Og så gøy at H. har bestilt puter. Om jeg hadda posta siste innlegg litt tidligere kunne jeg lurt meg til at han ble tipsa via bloggen min, hi hi.

    SvarSlett
  3. Så mange skjønne unger. Det skal ikke så mye til for å forstå at dere har kost dere idag. Herlig. Og den svingen i hengekøya ser bare så utrolig deilig ut. Nå fikk jeg lyst på en sånn.
    Ha en fin kveld. Klem M

    SvarSlett
  4. Til og med i Bergen har solen strålt fra skyfri himmel:-) Herlige bilder! Så ut som en riktig trivelig dag.
    Og når altanen vår omsider er ferdig skal jeg definitivt ha hengekøye! Det har jeg alltid ønsket meg.

    SvarSlett
  5. Det er en sann fryd å lese innleggene dine! De er SÅ levende! Og det liker jeg så godt!!
    FOR en dyktig mann du har, ja det badet er råstilig - og SÅ mange kule detaljer!! Likte knappene fra S&P over håndkleopphenget, sabla kult å bruke knapper der!! DEN ideen skal jeg sannelig herme!! Har akkurat bestilt knapper fra Snella - skjønner`u... :))
    OG kjære deg for en lekker kjole, du er jo helt rå! Venter på de noteknappene jeg også... jeg er storveis imponert OG inspirert!!
    Ønsker deg en strålende fin uke!!
    Stor klem fra Lokki

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder fra hengekøya.
    Badet var kanll! Mange flotte detaljer. Herlig med rødt som kontrastfarge. Kan jeg få låne mannen din en stund???
    Ellen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails