26. januar 2011

Utfordringer

Det hender jeg får utfordringer. Og jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt dårlig på den slags. Jeg husker at jeg har sett at jeg har fått (ved flere anledninger). Og så gjør jeg ikke noe med det med det samme. Også går tida - og når jeg kommer på det, så husker jeg ikke lenger hvem jeg fikk den fra - og hva det handlet om..... Og JA, jeg vet jeg kan lage et utkast med en gang - for at jeg skal huske på det. Men ok - nå er jeg klok av skade(r)...

Nå har jeg fått samme utfordring fra to favoritter: Ingrid  og Olaug: 4 x 4 spørsmål/svar.

4 tv-program jeg ser på.
1. Brothers and sisters
(jeg mener dette er den beste såpedramaen som er laget. Ever.)
2. Nyhetene (de gangene det ikke krasjer med kveldsstell av unger)
3. Fredagsunderholdningen på diverse kanaler.
4. Og dvd-er av Mad Men og Dexter. (eller annen serie vi finner spennende å la oss selv bli hekta på)

4 ting jeg har gjort i dag
Jeg har ikke kommet så veldig langt på dagen min: men så langt har jeg
1. Fått ungene i barnehagen
2. Spist frokost og lest noen blogger
3. Solgt DISSE 2 putene
4. Skal nå: stikke opp i veien, til en dame jeg gikk på skole med i høst.
Vi skal drikke kaffe og gruble litt på hva vi skal bli når vi blir store.

4 ting på min ønskeliste
1. FERIE (som i reise bort, miljøforandring, sol, bok.....)
2. At jeg ved et trylleslag, kunne passe inn i alle de fine klærne mine igjen - de som venter på meg i kassene på loftet.
3. Nytt kjøkken. (OG vaskerom OG gang OG nyslipt trapp OG velstelt hage til sommeren.... OG...OG..)
4. Ipad (ikke sikker på om jeg trenger det. Men dette er en ØNSKELISTE, right??)

4 ting jeg liker dårlig
1. Dårlig nattesøvn. (det er ulempen med å få unger i (godt) voksen alder... man tåler ikke våketimer midt på natta, like godt (som føøøøøør i gamle da`r)
2. Rot. Her er det stort sett rotete. Men jeg liker det ikke!
3. Melk som svir seg - selv om jeg har vært flink røre-pike
4. Tom bankkonto (som i status: kr 6,50.....)


Jeg skal sende denne videre til noen: Og jeg kan ikke se at Elisabeth har mottatt denne ? (Og hvis hun har - ja, da er det såpass lenge siden, at hun godt kan blogge denne om igjen!) Og Berit (som tar så fine bilder - og som venter på kjoler til jentene sine) Og så er det Lene - som får utfordringen.

Glad onsdag, folkens!

4 kommentarer:

  1. å nei, å nei, at jeg skulle forville meg inn her og se den utfordringen!! *leter desperat etter angreknappen*
    Jeg er omtrent like begeistret for utfordringer som tannlegeinnkallinger og pleier også å skyve de laaangt foran meg og ender vel også opp med å "glemme" dem.. :)

    jaja, jeg skal ta det som en mann







    (... og grine når det blir mørkt)

    SvarSlett
  2. Regna med at du kjapt fikk solgt de putene;)

    SvarSlett
  3. melk som svir seg er grusomt ja

    SvarSlett
  4. Takk for utfordring, jeg er jo så effektiv og i forkant at her er svaret: ☺☺

    http://innerstiveien.blogspot.com/2011/01/utfordring-sant-jeg-liker-og-ikke-liker.html

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails