21. januar 2011

Cristina mi :)

Noen dager er det beste i verden å sitte og formiddagsskravle med en bestevenninne - når man egentlig skulle jobbet. Og når man er selvstendig arbeidende ; da har man det gode, at man faktisk kan tillate seg akkurat det.

Og når den samme venninna fyller flotte 39 år akkurat denne dagen (altså idag, fredag 21. jan) - da byr jeg på hjemmebakte boller med syltetøy og krem. Og deilig kaffe. Midt på høylys dag!
Hjemmebakt fra forrige bakedag/fryseren.... så jeg ikke forleder dere til å tro, at jeg BARE baker og koser meg dagen lang!


Også mesker vi oss (med den beste samvittighet) med kaloribomber
 - og slarver og løser verdensproblemer.


Gratulerer med dagen - søteste venninna mi!!!

PS. Ja, jeg har fått meg ny telefon (leketøy) - og jeg tester ut all slags fotomoro!

3 kommentarer:

  1. Formiddagskaffe med hjemmebakst, for en luksus! Gratulerer med venninna og med artig leke-telefon. God helg!

    SvarSlett
  2. Så koselig! Deilig med litt hverdagsluksus:-)
    Gratulerer med dagen til venninen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kan man ta så kuuule bilder med en telefon! Tøft! Så deilig å ha en så god venninge som deg som inviterer på deiligbollekos på bursdagen for å vise hvor glad du er i henne. Det varmet hjertet hennes tenker jeg! Ha ei fin hælg! :) Siw

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails