22. januar 2011

Alt begynte med en iPhone . . .

(for dere som ikke har mottatt denne festlige mailen)

Det var mars var mnd
 og min sønn feiret sin 15 års fødselsdag .
Jeg kjøpte han en iPhone.
Han forgudet den. Hvem ville ikke det?


Jeg feiret min fødselsdag i Juli.
Og min kone gjorde meg veldig lykkelig : hun hadde kjøpt meg en iPad.

Min datters bursdag var i August.
Jeg kjøpte henne en iPodTouch



September måned kom  -
så til min kone`s bursdag kjøpte jeg en iRon.


Det var omtrent på den tiden helvete brøt løs.....

(lørdagshumor...)

6 kommentarer:

  1. Hohoho! Du fekk meg i gang med innlegget mitt i dag :)

    SvarSlett
  2. Haha, jeg hadde blitt RASENDE! Jeg ville hatt iPad! ;o)

    SvarSlett
  3. Iron- hva er det? Mener det er noe kjent ved det siste bildet der, men har ikke har fingra i noe sånt på årevis.

    SvarSlett
  4. Ha ha! Lurte litt når du skreiv om at sønnen fekk iphone. Var det ikkje DU som fekk det da? Og har virkelig Trine ein SØNN!?
    Men så begynte eg fra starten igjen...og skjønte at det var ein vits ja. Eg er kanskje ikkje kjent for å vera spesielt kjapp.

    Ho var jo heldig som fekk så fint strykejern da!
    :)

    SvarSlett
  5. LER, så lenge det er humor;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails