30. januar 2011

Søndagsinteriør

Jeg er vel ikke mest kjent for å publisere de store interiørinnleggene. Jeg er vel egentlig bare sånn middels opptatt av interiør. Dvs: jeg liker fine ting. Og jeg vet hva jeg liker. Men jeg har ikke lidenskapen. Ofte er det litt tilfeldig hva som havner hvor. Det blir jo en stil av det også.

Og noen ganger aner jeg ikke at jeg har små skatter i huset mitt..... Skrap - som svigerfar har latt stå igjen..... Som denne - som har stått i en hylle i boden i alle sine dager. Og oppi den stod det enda flere norgesglass. Ja, det skulle bli to skatter - ifølge interiørbloggere rundt i det ganske land.


Den er jo skitfin, denne gamle kassen! Det kan jo til og med jeg se. Den skal fra idag få plass i stua. Den skal få passe på enten magasiner eller strikketøy. Jeg har ikke bestemt meg. (Men ååååå så fin!)

God søndagskveld!

8 kommentarer:

  1. HELT enig! Den kassa er bare LEKKER!!

    SvarSlett
  2. Å for en skatt!
    Hadde vært happy jeg også for en slik i kjelleren... men jeg hadde nok oppdaget den for LENGE siden he, he.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er morsomt med sånne ting som bare dukker opp. Selv om de har vært der hele tiden. Fin kasse! :o)

    SvarSlett
  4. Fin-fin skatt, nå kommer den til heder og verdighet igjen, så bra! Nå får vi igjen for at forrige generasjon aldri kasta noe. ☺

    SvarSlett
  5. O yes! Den var fiiin! :) jeg fant også noen kasser for en stund siden -på låven!!! Den ene var en gammel Rolexkasse... En svær kasse som tilhørte Alf Bjercke i Oslo som importerte Rolex. Det føltes litt eksklusivt ut blandt gammal hestemøkk og svaledritt :). Og nå er den kommet til heder og verdighet i hagestua...dog i et Rolexfritt hus ;)

    Gøy med gamle skatter, ja!

    SvarSlett
  6. Flott kasse, blir nok fiiin i stua den :o)
    Artig med slike skatter som plutselig dukker opp!

    SvarSlett
  7. Heldige dæ! Tøff kasse som ossser av sjel :)

    SvarSlett
  8. Ja, den der var virkelig knallfin! Så heldig du er da.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails