16. januar 2011

Oi og tji-hi... Jeg er nominert; Årets mammablogg


Jeg skjønte virkelig ikke noe av dette: jeg fikk en sms fra en medblogger-venninne, som kunne gratulere med nominasjon i kåringen av årets mammabloggere. Hæ?! Jeg?! Og jeg kunne ikke fatte og begripe hvilken kategori det i såfall var snakk om: Jeg har da humor... men ikke er bloggen min så fantastisk morsom, at jeg tilhører kategorien Morsomste mammablogger  (men det gjør disse 3 favorittbloggerne mine; Elisabeth, Bergljot som fjaser fra sidelinja og Pia)

Jeg håper jeg er inspirerende til tider - men ikke i kategorien mest inspirerende.... Heller er jeg ikke like kreativ som Barbro  - i mest kreative mammablogger. Heller ikke den beste mammablogger. Såpass selvinnsikt har jeg! Og heller er jeg ikke i kategorien mest originale. Det hadde i såfall overrasket noe voldsomt! (men SurreSilje er der. Sjekk henne ut - så skjønner du hvorfor: Original og morsom strek)

Jeg er i kategorien Mest Estetiske mammablogg.
Oi - javel? 1000 takk for at det er noen som har nominert meg! Det er veldig hyggelig. Men har de som har nominert meg, egentlig tenkt nøye gjennom det? Har de sett hvem jeg konkurrerer med?!? Selveste Fru Fly, foreksempel. Ja, det er en estetisk blogg! Nydelige farger. Ikke noe rot. Flotte interiørbilder. Ingen tilfeldige mobilkamerabilder. Velvalgte ord. Sånn ca 1million følgere. Hun er jo eksperten på å gjøre det pent i bloggsfæren.

De andre i samme kategori, har jeg ikke stifta bekjentskap med ennå... Men en rask titt innom damenes blogger, forteller meg at også her er det mye fine bilder, flotte barnerom, vimpler, fine lysekroner, perfekte skolebrød og hvitmalte gulv.

Men Gu` bedre - jeg klager ikke!! Det er jo kjempeartig. Jeg er bare veldig overrasket.
Og stem gjerne på hverdagspjattet mitt. Jeg blir kjempeglad!!!

Den som vinner får gavepakke fra mammamekka og sinkhus fra sofies villa.

Da kan du gå inn her  for å gi (meg) en stemme - og gi gjerne til noen fra de andre kategoriene også, mens du likevel er i gang.

Ha en trivelig søndag, folkens!

PS. Jeg skal gjøre mitt ytterste for å gi Fru Fly konkurranse. Just watch me. Er jeg nominert - så er jeg (faen meg) nominert!

18 kommentarer:

  1. Gratulerer med nominasjon, vel fortjent og jeg har stemt;) og tusen takk for hyggelige ord! Blir utrolig glad og motivert av det! Takk! God søndag

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Eg har fått alle mine favorittar med!
    Stemmer på deg.
    Og Silje
    Og Barbro.
    Men korleis skal eg gjere det med Pia, Elisabeth og Fjase Bergljot.....Umulig situasjon. Planen er å stemme frå mange maskiner....

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Utrolig gøy!
    Og takk for koselige ord!
    Jeg har selvfølgelig stemt på deg:-)
    Heia Trine!

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye. Jeg stemmer på deg!
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Hei Trine! Jeg har fulgt deg i et års tid nå. Det er fordi alt ikke skal være så perfekt og selvhøydigelig hele tiden hos deg. Du er så ærlig, kreativ og så variabel. Det liker jeg ved deg. Lykke til i konkuransen!

    Fortasatt go søndag! :) Klæm Siw

    SvarSlett
  6. gRATULERER så mye!
    Bare ta det til deg-estetisk og EKTE.
    :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse med nominasjonen. Vel fortjent. Du har fått min stemme og jeg må bare si at jeg koser meg stort med å lese bloggen din. Ha en fin søndag. Klem.

    SvarSlett
  8. Jeg stemmer på deg, heia heia! Og takk for hederlig omtale.

    SvarSlett
  9. Ja, du skulle jammen ha vært med i konkurranse morsomste også! Takk for de fineste ord, men guuu som du overdriver! Hehe...jaja, gøy uansett og lykke til til oss begge!:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med nominasjonen! Jeg unner deg det sinkhuset, så min stemme er selvfølgelig gått til deg. ☺

    SvarSlett
  11. Heia Trine!!! Skjønner ikke helt hvorfor du er plassert i den estetiske, men skitt au! Her skal det stemmes! Lykke til!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med nominasjonen. Skal inn å stemme nå.

    Lykke til!

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mykje! Har stemt på deg :)

    SvarSlett
  14. wow - så morro da :) lykke til!

    SvarSlett
  15. Hei igjen! Jeg har vært smugtitter ;) Fant deg gjennom en venninne som var i, kjære meg jeg har glemt, var det Brussel....hverfall så ble hun kjent med en annen der nede som hadde blogg og DER inne fant jeg din blogg...Phhuuu...
    Nå som jeg har fått egen blogg, er det ikke så mye tetak å kommentere... Har vell egentlig bare vært rundt og kost meg og sugd til meg inspirasjon litt som rundt hjørnet. MEN nå er jeg på G.. Fin kveill! ;) Siw

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Du har allerede fått min stemme :-)

    SvarSlett
  17. Grattis med nominasjon!! Det er vel unt! Lykke til!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails