18. januar 2011

Tombola og valgfusk?

Er det valgfusk å dra igang en TOMBOLA sånn midt i valgkampen?
Jeg nevnte det i et innlegg her om dagen - faktisk flere dager før jeg visste om min nominasjon. (Se bare her) Så da er det ikke fusk - Bare beleilig planlegging!!

Jeg feirer at jeg har blogget (denne bloggen) i nøyaktig 1 år. HURRA - det har vært kjempeartig!
Jeg feirer også at jeg har fått over 100 følgere. Det er stas og jeg setter pris på det! Jeg har ikke vært flink til å besøke dere alle for å takke for det - men dere er herved takket!

Og så feirer jeg at jeg har nådd et besøkstall som idag sier 57.200. Det er mange. Tusen takk til alle som leser hverdagsfjaset mitt!


Det er ROSA tema denne gangen. Det kan hvertfall se sånn ut....

Vinner 1: Den lys rosa kjolen er kjolen som gis bort. Den er deilig, enkel og veldig lek-bar. Den er en str 7 år. Altså passe for 6-7 år gammel jente.

Puta er til vinner nr 2. Den trenger ikke være rosa. Den kan være det - men trenger ikke. Her vil jeg lage en tilsvarende pute til vinneren - etter ønske om farge og evt tekst, fra den som vinner.
Du kan se mer pute HER

Tombolaen fungerer som den ofte gjør i bloggsfæren:
1 lodd for kommentar i dette innlegget
2 lodd hvis du i tillegg lenker innlegget på din egen blogg

Du får ikke ekstra lodd for å legge deg som følger - men det er hyggelig hvis du velger å gjøre det likevel.

Så folkens:
Nå er det bare å kommentere, lenke, følge og STEMME. Det siste gjør du forresten HER :)

131 kommentarer:

  1. Yay!
    Jeg vil gjerne få bli med på tombola-ikke bare fordi det er et stilig ord, men fordi både kjole og pute hadde passet perfekt her i heimen.
    -Nydelige begge to!
    Du er flink.
    Et lodd til meg-minst!
    :)

    SvarSlett
  2. igjen, for det var så stor lykke å vinne kjole til lillesøster sist. Denne hadde passet til storesøster...eller pute til den gule senga (det går nokså tregt med min putesying...)

    To lodd og kryssede fingre!

    SvarSlett
  3. Kjolen er nok litt for trang for meg. Men elsker jo kjolene dine, så vinner jeg den, tar jeg imot med glede. Ellers er jo de nye putene dine kule, da!
    Så jeg er med, tar et lodd foreløpig.
    Jeg gir meg over av all denne estetikken - HEIA Trine!

    SvarSlett
  4. Ja, man tar i bruk de midler som finnes, he he.
    Jeg vil ha to lodd, hvorav minst ett vinnerlodd. ☺

    SvarSlett
  5. ...og jeg vil ha det samme som Elisabeth. To lodd;-) Og gratulerer med flotte tall!!

    SvarSlett
  6. Hei Trine! Jeg vil ha et lodd! :) Nå må jeg se å komme meg av maskinen og få ungen i barehagen som jeg egentlig skal ;) Ha en fin dag! :) Siw

    SvarSlett
  7. Valgfusk eller ei! Jeg er med!Et lodd foreløpig, kommer tilbake når jeg har klart å linke!

    SvarSlett
  8. To lodd!! :)
    (men nå ser eg at begge vinnerloddene er bestilt... Er det lov da??)

    SvarSlett
  9. Hei Trine :)
    Juhu, jeg vil gjerne være med på trekning!
    Jeg har jo ingen egen blogg, så får ikke til å lenke. Men teller det hvis jeg legger link på FB?
    Masse lykke til i konkurransen om mest estetiske blogg!
    Klem :)

    SvarSlett
  10. ALLE Kan delta. Bare husk å skrive epostadressen i kommentaren din - hvis du ikke har egen blogg. Ja Hilde, facebooklink teller såklabert!!! :)

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker lykke, lykke, lykke til i avstemningen! Og så vil jeg gjerne ha et lodd, helst et vinnerlodd:)

    SvarSlett
  12. Da blir det to på meg. Puta i rosa hadde passet perfekt på datterens rom her i huset. Så det er nok førsteønsket. Ville ikke ha noe problem å finne en jente som passer i kjolen, men trist å sende den ut av huset.
    Jeg lager lenke om et øyeblikk - da blir det to sjanser på meg.

    Åshild
    Har selvfølgelig stemt.

    SvarSlett
  13. å jaaa, jeg vil, jeg! :) .. og selv om jeg snart skal ha to jenter spradende rundt i kjoler i omtrent samme størrelse, med akkurat den samme designeren, så vil det jo se ut som om jeg er storhandler hos deg ... og DET hadde jo vært god reklame... jeg mener .. en kjole gjør ingen storhandler -akkurat som en svale ikke gjør en sommer ... og puter ... ja, her kan vi alltids pynte opp med kule puter. Det ville både folk og fe like .. og med fe, mener jeg katten, selv om den ville fått et godt tak i nakken og (som ungene sa i morges: "se, mamma, katten kan fly") deise nokså grasiøst ned på trappa dersom den hadde prøvd seg på puta!

    Dette ble mye fjas og siden det ikke er jeg som har fjasetittelen, tar jeg med meg ikke mindre enn toooo lodd og peller meg hjem!

    Lykke til - til både deg og meg




    (og absolutt ikke til de andre, for JEG vil vinne hele ruklet!)

    SvarSlett
  14. For en flott tombola! Kjolen hadde vært perfekt til Sara, og puten til meg:-)
    Jeg er med! Tar to lodd:-)

    Klem

    SvarSlett
  15. Søren at jeg ikke har blogg,da...Jeg er med med ett lodd :-) Gratulerer med 1-årsjubileum!

    LindaB

    SvarSlett
  16. Grattis med nominasjon, jeg heier på deg! :)
    Settekassen er kjøpt på Søstrene Grene før jul, så at de hadde noen i romjulen, men aner ikke om de har dem fortsatt. Ganske billige var de også, så løp og kjøp!! :)
    Trekker forresten TO lykkelodd, før jeg sniker meg videre for å stemme!! :)
    Ha en finfindag. KLEM

    SvarSlett
  17. Å, jeg har lyst til å vinne, eller aller helst komme på 2 plass, for den puta var rå.. :-)
    Så da hopper jeg i det med 2 lodd.
    Gratis med jubileum, og ikke minst med nominasjonen :-)

    SvarSlett
  18. Tar 1 lodd jeg! Har ei som vil passe perfekt inni den kjolen;-)

    SvarSlett
  19. Så gøy at du er nominert, heier på deg!
    Tar gjerne to lodd :)
    Ha en fin dag!
    Kristin

    SvarSlett
  20. Hei. Jeg vil være med på trekningen, og tar et lodd samtidig som at jeg krysser fingrene. Nydelige premier og en nydelig blogg.
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg stemmer på deg uansett, men tombola er artig det. Blir nok supertante om jeg er heldig;)
    Tvi, tvi til både deg og meg...

    SvarSlett
  22. Gjett om jeg vil være med på denne tombolaen, simpelten bare elsker den puta. Og jeg vet om ei lita tantejente som hadde elsket den kjolen :)
    Legger gjerne ut link på fb til denne flotte bloggen med mange velskrevne og morsomme ord. Må innom daglig for å lese :)

    Hilsen Ann-Mari
    granliannmari@yahoo.no

    SvarSlett
  23. Hei Trine! Så morsom og flott blogg:) Gjett om jeg vil være med på tombolaen din!jeg legger gjerne ut link på fjesboka også. Så krysser vi fingrene for nominasjonen.. du er uansett knallgod!!
    Beathe
    b.skaar@online.no

    SvarSlett
  24. Nå har også jeg linket til bloggen din via fjesboka. Jeg mangler absolutt en pute, siden jeg ikke har liten prinsesse å ikle rosa kjole! <3

    SvarSlett
  25. ÅÅåå verdens fineste pute! Elsker putene dine og en vakker dag kjøper jeg nok en også. Men vil GJEEEERNE være med på tombolaen din. Gratulerer med nominasjon, ett-årsdag og over 100 følgere!

    tar to lodd takk, lenker til tombolaen på bloggen min :-)

    SvarSlett
  26. Klart vi vil ha lodd ;-) Har da både 6 åring og sted å plassere puta. Blogg derimot har jeg ikke, men facebook er et fint sted for å spre fine ting. Lykke til! Min stemme er herved avlagt.

    SvarSlett
  27. Hipp hipp hurra! (Vi lar oss så klart sjarmere av premier i valgkampen ;D) Blir med på et lodd, og stemmer på deg!

    SvarSlett
  28. Jeg vil ha to lodd <3 Den puten var inmari lekker. Kjolen kunne jeg tenke meg selv, men er nok ikke 6-7 år... men jeg kjenner noen :-)

    SvarSlett
  29. Jeg er gjerne med på 1 lodd jeg :)

    SvarSlett
  30. Petter uten fletter18. januar 2011 kl. 20:06

    Du er putedronningen over alle putedronninger!! :)

    SvarSlett
  31. Deltar så klart! Linker til bloggen min også, sånn at flere får med seg dette.. ;)

    SvarSlett
  32. Jeg tar vinnerloddet takk!! ;D Og slanker meg 30 kilo ned til syvårsalderen så jeg passer i kjolen..

    SvarSlett
  33. Gratulerer med over 100 følgere og maange treff!
    Blir gjerne med på tombola, foreløpig 1 lodd..

    SvarSlett
  34. Yes, please;-))) To lodd til meg - og masse lykke til med kåringen;-))

    SvarSlett
  35. Det handlar om kârlek <3 It`s all about love <3 Min vakre Englesøsters yndlingskommentar og minner om henne <3 Elsker rosa, for det gjør man nemlig med 3 døtre <3 og har ei prinsesse som ville elsket Hjertekjolen <3 Deler videre på facebook <3

    Liker bloggen din og følger den gjerne fremover <3

    Riktig god kveld til deg <3

    SvarSlett
  36. Det handlar om kârlek <3 It`s all about love <3 Min vakre Englesøsters yndlingskommentar og minner meg alltid om henne <3 Elsker rosa, for det gjør man med 3 døtre <3 og har ei prinsesse som ville elsket Hjertekjolen <3 Deler videre på facebook <3

    Liker bloggen din og følger den gjerne fremover <3

    Riktig god kveld til deg <3

    SvarSlett
  37. Det handlar om kàrlek <3 Det er meg som er anonym, ikke bare en gang, men to ganger! Fikk visst ikke med navnet som jeg la inn, men jeg er mettee67@hotmail.com

    Venter i spenning og håper på rosa lykke <3

    SvarSlett
  38. Herlig ROSA pute!! :) Jeg linker til min egen blogg og sikrer meg TO lodd!

    SvarSlett
  39. Har nevnt deg i et innlegg, så nå vil jeg ha et lodd til. Du får lage opp flere puter, for her er det mange som tar vinnerlodd.

    SvarSlett
  40. Iler inn og tar eit lodd! Kjem tilbake og linker seinare og tar 2 lodd!! skal melde ifrå om det!!!

    SvarSlett
  41. Fytti fjompen; særdeles staselige premier!
    Jeg er så klart med!
    Har jo stemt på deg allerede, man er da effektiv, og nå tar jeg med meg to lodd!

    SvarSlett
  42. Fantastisk fin pute! Æ tar to lodd og kryssa fingran:D

    SvarSlett
  43. Å, dåån! Den kjolen vet jeg om en liten frøken som hadde dødd for! Jeg krysser alt jeg har og tar to lodd :)

    SvarSlett
  44. Hei!! Så kult med tombola!!! Kjolen er jo perfekt til ei prinsesse jeg kjenner og puta hadde passet perfekt i sofaen min!! :) Tar ett lodd jeg

    SvarSlett
  45. 1 lodd til meg :)
    Vakker kjole og kul pute :)

    SvarSlett
  46. Jeg tar to lodd og peiler meg inn på putepremie. De putene dine er så nydelige. Det er kjolene dine også, men jeg ar ingen jente å putte den på :)

    SvarSlett
  47. Oooooooh! Kan man få nok Trineting?
    Her i huset vil nok den kule puta passe aller best, for snuppa er altfor stor til 6-7 år-størrelsen... Hmm... kanskje jeg kan nekte jenta mat en periode? Krympe henne littebitte granne bare? :P
    Uansett er jeg fadder og filletante til flere snupper som kan passe inn i den der ;)
    Jepp! Jeg trekker 2 lodd og håper på det beste! :D
    Gratulerer med så finfine bloggtall, forresten :)

    SvarSlett
  48. Då var linkinga på plass, og eg vil ha 2 lodd!
    Lykke til i mammablogg nomineringa. Nu skal eg inn og avgje dagens stemme :)

    SvarSlett
  49. Hei Bonka Rakka!
    Du er definitivt en av mine favoritt-bloggere! Nå kan jeg ikke lenger huske hvordan jeg snublet inn her, men om ikke jeg er følger på din liste, er du hvertfall på min liste på bloggen min! Vittig, ærlig, flotte bilder og for noen unger du har da... supersøte!

    Jeg skal selvsagt legge ut en link på min blogg! Krysser fingrene hardt for kjolen - hadde passet perfekt til lillesnupp som fylte seks år i dag :)
    ... det blir vel to lodd tilsammen det...

    Klem fra Elin

    SvarSlett
  50. Så flotte premier! Har til og med ei jente som snart vokser inn i str 6, så det passer jo perfekt.

    Fin blogg også, la meg til som følger. Tar ett lodd. :)

    SvarSlett
  51. Nydelig pute og en bedårende kjole, Trine! Drømmer om å kjøpe noe sånt til min kjoleelskende 9-åring. Om jeg vinner, er nok kjolen for liten til henne, men da har jeg ei vakker niese som sikkert vil passe den med tid og stunder.

    Så jeg krysser også fingrene ;-) Noen blogg å legge link på har jeg ikke, det passer vel ikke helt på gubbens hytteblogg...

    SvarSlett
  52. Ooooo, rååååsa tombola! Det kunne jo ikke passe bedre: jeg har ei på nesten 6, som ville passe perfekt i kjolen og den puta ville passe helt strålende hjemme hos a'mor :o)

    Jeg prøver derfor lykken med 2 lodd, link og bilde ligger i venstre sidebar i bloggen!

    SvarSlett
  53. Jeg er med!!! Håper på å vinne ;)

    SvarSlett
  54. Gratulere med 1 år som blogger og gratulere med nominasjonen.
    Tar 1 lodd.
    Silje

    SvarSlett
  55. Ja jeg er med. Har ingen blogg, men legger en link på FB. Har sagt det tidligere, du har en utrulig morsom blogg, og jeg følger spent med på dine nye prosjekter.

    SvarSlett
  56. Jeg blir gjerne med, og håper på å vinne den flotte puta :) Jeg tar 2 lodd denne gang!

    SvarSlett
  57. Hei! Jeg tar gjerne 2 lodd :-) Den kjolen skal verdens søteste niese få om jeg er så heldig å vinne! :-)

    SvarSlett
  58. Gratulere med 1 år, haugevis med lesere OG nominasjon! Wow! Har stemt, og nå legger jeg inn aksje på ett lodd.
    iwestre@broadpark.no

    SvarSlett
  59. Nå har det seg, akkurat og tilfeldig, sånn, - at jeg har, akkurat og rent så tilfeldig, ei Snuppa i den nevnte alder - som, tilfeldigvis og akkurat, elsker den fargen:)
    Det er derfor jeg tilfeldigvis tar akkurat 2 lodd:))

    SvarSlett
  60. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Her er innlegget:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/01/tombola-hos-bonka-rakka.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  61. Hei. Kjempefin kjole:)Jeg tar 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  62. Herlig - jeg er med på tombola!
    Gratulerer med ett år som blogger! :)
    Linn Cicilie
    linncicilie@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Heihei!
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  64. Selvsagt vil jeg være med. To lodd takk. :)

    SvarSlett
  65. Hei Trine! Du må gjerne betrakte dette som et lodd i tombolaen, men først og fremst må jeg bare dele en liten historie med deg, etter at jeg så bildet av en annen pute du har laget, der det sto Love Laugh Live, eller noe sånt. I Central park i NY kan man kjøpe seg skilt på parkbenkene for å sponse parken. Mange har gjort akkurat det. Mannen og jeg fant verdens mest romantiske inskripsjon, kjøpt av barna til et avdødd ektepar: "Together they lived, loved and laughed for 54 wonderful years." Hvis ikke DET er romantisk så vet ikke jeg! (Tror nesten jeg må bestille en sånn pute fra deg til mannen etter hvert...) Hilsen Sol

    SvarSlett
  66. Så kjekk blogg, og kjekk tombola!! Jeg legger meg som følger okke som jeg;). Tar gjerne to lodd, den kjolen hadde sett flottings ut på min datter som elsker slikt stoff!!!

    SvarSlett
  67. Kjolen var nydelig - særlig med tanke på at jeg har ei som snart er 5 år..
    Jeg har fått lagt ut tombolan på min blogg - så det blir 2 lodd på meg - tusen takk!

    SvarSlett
  68. klart jeg vil ha ett lodd :)

    SvarSlett
  69. Såklart jeg vil være med på dette!
    Og jeg har stemt på deg fra alle pc'ene i huset og flere på jobben, tihi... (Sånn for å smiske meg til en premie:-)
    Jeg linker på sidebaren min, så da trekker jeg 2 heldige lodd og krysser fingene:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  70. hei hei

    da blir det ett lodd på meg..... det blir kjempespennende!!

    SvarSlett
  71. ctveiten@gmail.com26. januar 2011 kl. 08:53

    Hei,
    Eg legger inn to lodd :)
    Legger til link på FB itilleg!
    Camilla

    SvarSlett
  72. Ett lodd til meg. Flott kjole og nydelig pute;-)

    SvarSlett
  73. nyyyyydelige premier!!!!!!!!!!!! TO lodd på SUsi!!

    Og inviterer deg samtidig til å bli med på min Give Away :)

    x x x

    SvarSlett
  74. Supre premier da! 1 lodd til meg...! :)

    SvarSlett
  75. Jeg er med med ett lodd, og skal straks inn og stemme.

    Å - som jeg håper på å vinne.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  76. Jaaaa jeg vil veldig gjerne være med, kjempe din premie. 2 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din. Mvh Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  77. Lekre gaver! Jeg tipper at husets seksåringen kunne tenkt seg kjolen, mens jeg satser vinnersjansene på puten.

    SvarSlett
  78. Og det ble et lodd til meg!

    SvarSlett
  79. Å dette må jeg ikke gå glipp av, var innom hos barbro og kikket i hennes blogg da jeg fikk øye på en kjole som jeg bare elsket♥ Så jeg prøver lykken med 2 lodd :)

    Ha en forsatt fin dag♥

    SvarSlett
  80. nydelig pute og kjole, blir gjerne med. mildfag@start.no

    SvarSlett
  81. Nydelig kjole. Ett lodd til meg. vibeke.mattson@dabb.no

    SvarSlett
  82. Utrolig flotte premier! Ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  83. Hei Trine, jeg er så absolutt med! :D Forelsket meg helt i den nydelige puten, herlig design. Hadde ønsket meg en rød, den hadde passet rett inn her, og i mitt hjerte.. <3 Mange klemmer fra TonePus, tonelove_89@hotmail.com Registrerte forresten din Tombola på konkurransenett.no, dette vil gi deg flere besøkende, deltagere på Tombola(en) og ikke minst følgere. Ha en fortryllende kveld!

    SvarSlett
  84. Heisann!
    Takk for en fin blogg =)
    Jeg får 2 lodd (dersom du godkjenner at jeg deler link til bloggen din på facebook) =)
    Min lille prinsesse hadde hoppet høyt av glede om hun hadde fått en slik nydelig kjole i posten ♥♥♥

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  85. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    SvarSlett
  86. Så fine premier. Jeg vil gjerne være med, og tar ett lodd:-)

    privatrett(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  87. Kjempefine premier! To lodd til meg takk:)
    Jeg har og en give away om du er interessert.

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  88. Da har jeg stemt, håper du tar innersvingen på resten av gjengen : ))
    Trekker meg et lodd og krysser fingrene for at det er akkurat det riktige loddet. Ha en herlig helg!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  89. Veldig stilige premier! Jeg likte spesielt puta godt :)

    Da blir det vel ett lodd på meg da.

    monaberg @ gmail.com

    SvarSlett
  90. Jeg kaster meg på med 1 lodd, og i skrivende stund har du over 63000 besøkende om jeg ikke så helt feil? Kjempebra! Med min nystartede blogg jublet jeg da jeg passerte 600, det føltes veldig lite nå... :D

    Kjempefin kjole og knalltøff pute. Jeg elsker rosa, så dette var midt i blinken!

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  91. Jeg tar ett lodd!

    Dødslekre premier!

    SvarSlett
  92. Jeg vil gjerne ha 2 lodd, flotte premier! Den rosa kjolen ville passet perfekt til prinsessa mi (og så passer det jo bra at trekningen er på bursdagen min :))

    SvarSlett
  93. Eg vil gjerne prøva lukka på tombolaen din :o)

    SvarSlett
  94. Knallflott Tombola! To lodd til meg, takk ;-)
    Reklamerer for tombolaen din på bloggen min:
    http://ladybugsfly.blogspot.com/

    Måtte du få mange treff fremover!

    SvarSlett
  95. Gratulerre med 1-års blogging

    1 lodd til meg.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  96. Jeg tar to lodd - eldstejenta mi har veldig lyst på kjolen... :)

    SvarSlett
  97. Hei Trine!
    Gratulerer med ettårsdag! Fin-fin blogg med nydelige kjoler og kule puter :) *håper jeg vinner* //Tina

    SvarSlett
  98. 1 lodd takk! Nydelige premiar. :)

    SvarSlett
  99. Nydelig pute! Er inne i en rosa-periode.
    Gratulere med 1 årsdag.

    Linker deg til bloggen min:-)

    God helg (2 lodd til meg)

    SvarSlett
  100. Gratulerer med ettårsdag!
    Knallstilig kjole og pute, er jo nødt til å delta her :)

    SvarSlett
  101. ohlalala !! den kjolen e PERFEKT tel mi lille pia på 6 år !! Guuuud kor fin !!! Og puta, knalltøff !! perfekt før sofan min !! ha skreve om dæ i bloggen min å tar mest mulig lodd !!!
    god helg =)

    SvarSlett
  102. Hei, jeg vil gjerne ha ett lodd :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  103. Jeg tar ett lodd :)
    urettferdig@live.com

    ida

    SvarSlett
  104. Jeg vil gjerne delta i trekningen, premien vil gå til min søster om jeg vinner!
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  105. For noen flotte premier! Jeg vil gjerne være med, men har ikke blogg. Håper det er like bra at jeg legger ut link på Facebook veggen min!
    2 lodd!

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  106. Blir veldig gjerne med i trekningen av utrolig fine ting! :)
    Jenta som fyller 6 år om 11 dager ville blitt så glad for kjolen...
    Og mor i huset får aldri nok fine puter hi, hi.
    2 lodd på meg takk.

    SvarSlett
  107. Herlige premier! Jeg tar ett lodd, og krysser fingrene for at det er vinnerloddet :-)

    SvarSlett
  108. Smiler pent og drømmer om vinnerlykke:) Og tar gjerne lodd!

    SvarSlett
  109. Trenger en kjole til fadderbarnet mitt som ble 6 år for få dager siden;)) Og den puta mååååååå jeg ha i sofaen min;) Krysser fingrene!!!!!!

    SvarSlett
  110. Monica I sier...
    Norsk designet kjole til min lille amerikanske niese hadde vært veldig morro så krysser fingrene!

    SvarSlett
  111. Hei på deg!
    Så fin blogg du har!
    Jeg kan godt tenke meg å vinne begge disse tingene.
    Har et barnebarn som elsker rosa, og selv om hun akkurat har fylt 5 år, så kan vel denne kjolen passe om 1-2 år, ikke sant?
    og puten, jeg elsker rosa også.
    Deler din blogg på min Facebookside da jeg ikke har blogg, vet ikke om jeg får 1 ekstra lodd for det, men liker veldig godt å hjelpe alle på FB
    til å få flere følgere.
    Vennlig hilsen Guri Marie i Oslo.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  112. O la la! Det er klart jeg vil være med!
    2 lodd til meg.

    Vidunderlige premeier!
    Er så glad i bloggen din.

    SvarSlett
  113. Prøver meg jeg også.. :-) Bare fordi jeg mener teksten på puten passer så utrolig godt for meg.. At "det er kjærligheten som er viktigst.." - ikke penger, fasade eller jobb. "Størst av alt er kjærligheten!" Kjolen er dessuten helt snuppelupp..

    Du er superflink Trine! skryt, skryt, smisk - smisk!

    SvarSlett
  114. Klart jeg vil være med :)
    To lodd på meg også :))
    Varm klem Lokki

    SvarSlett
  115. Hei. Er ganske ny her i "bloggverden" og har ikke blogg selv. Du har en kjempe fin og inspirerende blogg. Putene dine er utrolig tøffe!!! Så jeg prøver lykken jeg også. Hilsen fra Gun Elise (gee@gunika.no)

    SvarSlett
  116. Åh den klänningen skulle passa perfekt på dottern här hemma, så jag tar gärna en lott!
    Hälsningar från Annika
    (a.braun@online.no)

    SvarSlett
  117. 1 lodd på meg, har noen tantunger som kjolen hadde vært fin til ;)

    SvarSlett
  118. Jeg tar 1 lodd. Puten var utrolig flott!

    SvarSlett
  119. <3 Så fint Trine <3 Ann KRistin i Bergen

    SvarSlett
  120. Hei, slenger meg med! Har ei lita jente som hadde kledd den kjolen godt :)

    SvarSlett
  121. flott pute og nydelig kjole.
    jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  122. Gratulerer med 1 år- og mange følgere. Jeg vil gjeren være med på tombola- fabelaktige premier!!

    Slenger meg med i nesten siste liten, og håper at det av en eller ennen grunn skulle medbringe lykke ;)

    SvarSlett
  123. Har jeg ikke tatt lodd?????
    Jeg vil selvfølgelig også være med!
    Krysser fingrene for puta!

    SvarSlett
  124. Nok en etterslenger... Jeg må jo også prøve lykken hos deg! Aldeles NYDELIGE premier, tenk om det blir meg da..... Grattis med 1 årsdagen til en herlig blogg som jeg gleder meg over! Stor klem fra Solveig:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails