2. februar 2011

Sjokolade, konkurranse og syklon.

Dette er fandens oppfinnelse: sjokolade! Jeg er så svaaaaaak så svaaaak........
Er det rart man strever litt med å finne bikiniformen? Innimellom oppdager jeg sjokolader som er verre å motstå enn andre: som denne med ingefær og sitron. OH MY GOODNESS!


Så vil jeg gratulere alle vinnere av Mammabloggawards hos Foreldremanualen. I min kategori var det lite vi kunne gjøre med Silje. En liten stund ledet jeg med noen stemmer forran Fru Fly. Da var jeg så oppesen, at jeg rasla med sabelen mot henne....... Jeg mente hun ikke hadde gjort noe særlig for å sanke stemmer. Og selvsagt - dama er jo ikke dum; Hun annonserer konkurransen på blogg og facebook - og SVUPP; på et øyeblikk leder hun med 150 stemmer +.
Haha - artig var det uansett, så lenge det varte!!

Nå skal jeg tenke gode tanker for våre gode venner, som bor i og eier et hotell på stranden i Cairns, Australia. Syklonen som er i ferd med å treffe denne formiddagen, er nok ikke nådig. Jeg håper de er trygge!

Ha en fin onsdag, folkens!

8 kommentarer:

  1. Den sjokoladen er bare DEN aller beste! Eg kjøpte nettopp 3 stk for å ha liggende på jobb. Må snart kjøpe nye...
    Trur dei er fryktelig sunne! Mørk sjokolade og ingefær! Og sitron! Bare sunt!

    Skal tenke litt på vennene dine eg og. Av og til er det godt å bu i Norge, der vi stort sett har samme været heile tida. Regn og liten kuling.. :)

    SvarSlett
  2. Huff, den syklonen... Jeg syns det er skummelt!
    Også en ny naturkatastrofe der nå som flommen endelig er borte...
    Håper virkelig det vil gå bra med vennene dine! *krysse fingrene*

    ...og når vi snakker om katastrofer... Jeg fant denne på Facebook :P Jeg tenkte på den med en gang jeg leste Ingrids "Av og til er det godt å bu i Norge,(...)"-kommentar ;)
    -->
    "Når Gud hadde skapt jorda, så St. Peter ned på den og sa: - I Afrika har man tørke, i Sør-Amerika har man flom, i Nord-Amerika har man tornadoer og i Østen har man jordskjelv, men Norge slipper jo unna alle slike katastrofer?
    Da flirte Gud litt lurt og sa: - Bare vent til de får NAV!" :P

    Ha en fin dag, Trine! Og nyt sjokoladen, du ;)

    SvarSlett
  3. Den sjokoladen har jeg ikke sett enda, og jeg tror jeg skal (prøve!!) late som om jeg ikke vet at den finnes.. Kan være fryktlig vanedannende sånne godsaker! hehe.. :)
    Sykloner og andre naturfenomen er ikke til å spøke med.. Håper de er trygge!

    SvarSlett
  4. Jeg hadde unnet deg å vinne!
    Du får trøstespise litt sjokolade. Du fortjener det!

    Mange gode klemmer til deg og dine venner i Australia.

    SvarSlett
  5. Elsker den sjokoladen. Søren at du måtte minne meg på den nå, akkurat nå som jeg skulle slutte...;)
    Faktisk så blogga jeg også om den sjokoladen en gang, den er jo verdt det. Eller kanskje det var den andre, den med fiken i. Den er på samme nivå.

    SvarSlett
  6. Å nei! Jeg har ikke forsøkt sjokoladen, men etter denne rosende omtalen må jeg jo bare prøve. I år går ferien til Danmarks vestkyst. Det er sjelden man kan gå i bikini der, så pytt sann!
    Håper vennene "down under" klarer seg bra gjennom syklonen. Det er ganske dramatiske tilstander der, har jeg skjønt.

    SvarSlett
  7. At sjokolade er fandens oppfinnelse kan jeg skrive under på! Min store svakhet. Hvorfor må det være sååå godt??! Kan ikke gulrot smake som sjokolade liksom? Men nei. Tenker jeg må prøve denne, siden du går god for den.

    Tusen takk for kommentar inne hos meg. Jammen har vi vokst opp ikke mange kilometrene fra hverandre. Det er en liten verden, det er sikkert :-)

    SvarSlett
  8. Den høres sunn ut. Den er grei, eg skal kjøpe den. Synes liksom alltid at eg "fortjener" noko godt etter at ungane er i seng:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails