17. februar 2011

Le Grande Trekning!

Ikke noe skjer tidlig her i huset - som har med mine ting å gjøre; her måtte jeg bli ferdig med alle kjøringer og hentinger, mens de minste slo seg fullstendig vrang med størstesøster som barnevakt. Handling er unnagjort, de minste ungene er dusjet, fóret og lagt. Det høres kanskje ut som om jeg ikke har en mann - men det har jeg. Det er bare det at han ikke alltid befinner seg i heimen, når det stormer litt. Idag var en sånn ettermiddag.

Nok pjatt. Jeg har foretatt trekning med Oda som assistent! Oh Yes. Og moro var det.

Jeg skrev opp alle navn på et stort ark. Hulter til bulter. De med 2 lodd - fikk navnet to ganger.


Så var det å rote fram markeringstusjer i to farger. valget falt på lilla og blå.


Så var det å rigge til arket. Vi teipa det på veggen.
Og her er veggene så stygge, at jeg ikke kunne brydd meg mindre om en bommert
og med det tusjflekk på veggen.

Jeg stilte meg på 3 meters avstand....


.... og kasta det jeg var god for.
Og jeg var ikke så verst, skal bare nevnes; ikke noe større bom.
Bare en som ikke traff noen navn... og dermed omkast.


 Og her er vinnerne:

Kjolen går til RETROBABY. Hurra!!!

Og pute går til SUPERSNUPPA. Hurra!!!

Begge bloggene er nye for meg - men en rask kikk, forteller meg at det er fine blogger og "jenter med sans" som står bak. Jeg skal innom igjen!

Tusen takk til alle som deltok. Og velkommen til alle nye følgere.

Fin kveld, folkens!

20 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne! Virkelig kreativ trekningsmetode :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk trekning! DEn hadde jeg ikke sett før :)
    Gratulerer til heldige vinnere!

    SvarSlett
  3. Haha! Flott trekning!
    Tusen takk for den, gleder meg på pute!
    Jeg sender deg en mail;)

    Jeg kom nettopp hjem fra en laaangtekkelig kommunestyremøte, så dette reddet dagen min. Artig!

    SvarSlett
  4. Kreativ trekning! Gratulerer til de heldige. ☺

    SvarSlett
  5. Herlig trekning! Gratulerer så mye til vinnerne!

    SvarSlett
  6. Ha, ha artig! Ser at du bomma berre bittelitt der... ;)

    SvarSlett
  7. haha, så mye bedre enn random.org ;)

    SvarSlett
  8. Haha, artig vri på "trekning" ;o)
    Gratulerer så mye til de heldige vinner'ne, og en riktig god kveld til deg!

    SvarSlett
  9. Går det an å legge inn en protest? Jeg har forberedt en i tre eksemplarer... Jeg syns nemlig jeg ser en bitteliten splæsj med blå tusj på mitt navn. dæ au, kor nær eg va!!! Vel, jeg skal ta meg sammen, tørke snørret (her vil iPaden plent ha meg til å skrive snødrev i stedet for snørret... Og jeg mistenker Apple for å ha skjult kamera utenfor huset mitt) og si gratulerer til de svinheldige vinnerne! Nå må det jo sies at jeg allerede er innehaver av to nydelige kjoler fra Trine, så min misunnelse sier jo bare noe om hvor vanvittig fornøyd jeg er med de kjolene vi allerede har! :)

    SvarSlett
  10. Synes ikke det der var så kreativt - alle trakk jo på den måten før random.org kom inn i bildet. Men jeg synes det var en ganske så estetisk trekning. Og grattis til de heldige vinnere!

    SvarSlett
  11. Det var en kreativ vri på trekningen! :D
    Gratulerer til heldige vinnere!

    SvarSlett
  12. Hurra! Så gøy at jeg vant - jeg har sendt deg en mail. Utrolig kreativ trekning! :)

    SvarSlett
  13. Haha! Fantastisk måte å ha trekning på! :D

    SvarSlett
  14. å...ja ja... Gratulerer til vinnerne!
    Må nok gå til det skrittet å kjøpe meg ei pute eg da. Har bestilt oss ny sofa (!!!) og trenger puter! Må bare tenke litt på kva farge det må bli :)

    SvarSlett
  15. Genialt!
    Men jeg synes vel kanskje at du skulle hatt bind for øynene?

    SvarSlett
  16. Herlig trekning!
    Det blir jo ikke noe mer morsomt enn man gjør det til selv:-)!

    Grattis til vinnerne!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  17. Ja ja, skitt au. Gratulerer til vinnerne.
    Ellen :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer til vinnerne og buhu til meg :-)

    Det var en rasende lekker premie - kan vi be om en gibort til?

    God helg til hver især!

    SvarSlett
  19. Morsomt, morsomt!! :D
    Men du bomma jo totalt på mitt/mine nick. Ja, ja... Kanskje min håndballsnuppe eller dartsmann skal lære deg å sikte littegranne bedre til neste gang? :P
    Neh... Gratulerer til heldige vinnere! :D

    SvarSlett
  20. Stikker bare innom for å si at kjolen har kommet vel fram, og snuppa er superfornøyd!! Tusen takk! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails