25. juni 2010

Tiden er inne: GI BORT!!!!

Tiden har kommet for en ny Give Away: 

Det er fredag og det er sommer!

Så da gir jeg bort en Slengkyss-pute (link)

Denne kan du vinne:


Ekorn med hvit/brun-rutete bakside. 

Kort og grei prosess. Vi gir det kun 1 uke. 


Det kommer nok noen hemmelig-trøstepremier i tillegg.

*
Legg igjen en kommentar i dette innlegget.
(Er du blogg-løs: legg igjen epostadr!)

Link - på én eller annen måte = ekstrasjanse!
(Bruk gjerne bildet over) 

Og det er helt greit om du legger deg til som følger.

*
Ha en nyd`li fredag og helg!


------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg brukte fredagskvelden på oppdatering og vin med gjengen min.


  Du må fortsette å ønske deg puta :)

110 kommentarer:

  1. Ja, den vil jeg gjerne vinne! Tøff pute da :)
    2 lodd til meg - linker jeg vettu ;)

    SvarSlett
  2. Se der kom den ja! Jeg vil også være med. To lodd, takk! Og ogd helg til deg;-)

    SvarSlett
  3. Putene dine er så tøffe! Vil ha!!

    God helg :)

    SvarSlett
  4. kjempe tøff pute, krysse fingran :D

    SvarSlett
  5. 2 lodd til meg. Har VELDIG lyst å vinne no......

    SvarSlett
  6. Eg vil vinne!!! :-) Veldig stilige puter du lager, Trine! Følger med på bloggen din nesten daglig, du er morsom! ;-)
    iwestre@broadpark.no

    SvarSlett
  7. Denne puten har jeg virkelig lyst til å vinne! Kjempefin:)
    Vi har akkurat kjøpt oss hus, som vi tar over 1. juli, så det hadde passet perfekt:) Jeg krysser fingrene!
    (linker og;))

    SvarSlett
  8. Flott pute, vil gjerne ha den i posten!
    Leser bloggen din daglig, Trine, du skriver så morsomt og koselig! :-)

    Ingunn (i Bukta)
    iwestre@broadpark.no

    SvarSlett
  9. Jeg er med! Digger putene dine! Linker selvfølgelig:-)

    SvarSlett
  10. Eg er med! Har lyst på pute! :)

    SvarSlett
  11. Lodd nr 2! Har linka på sida mi :)

    SvarSlett
  12. Jeg er med, selvfølgelig, og håper det er mulig å ha flaks to ganger :-D. Jeg linker.

    SvarSlett
  13. Oj! Den kule puta vil jeg være med i trekningen av! :) Jeg linker deg ! ( om jeg får det til... :)

    SvarSlett
  14. Hey. Kan du ikke høre at puta roper: hviiiiit, hviiit! jeg vil hjem til hviit, for der skal jeg få hederplassen i stua! hi hi hi. Jeg er,og linker oåfkurs.

    God kveld.

    SvarSlett
  15. Så festlig pute! I'm in love :-) To lodd herfra :-)

    Busteklem

    SvarSlett
  16. Eg tar gjerne lodd, 2 stk faktisk! :)

    SvarSlett
  17. Hei, jeg har i det siste begynt å følge bloggen din, og det er kjempegøy å lese! Har linket til deg i et innlegg i bloggen min idag, her: http://yngvild.weblogg.no

    (Kommenterer med blogspot fordi jeg har også en engelsk blogg, men den norske er altså adressen øverst..)

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  18. Jeg ønsker meg puta. den hadde passet perfekt i "mormorstolen" min (ganske lik den som er på bildet) i min (forhåpentligvis temmelig snart) nye bolig! To lodd til meg takk!

    SvarSlett
  19. Jeg er med! :)
    Den puta er utrolig stilig!
    Har fulgt bloggen din noen måneder nå, det er virkelig morsom lesning. :)
    Har ikke blogg selv, så her er min mailadresse;

    catharina_tq@hotmail.com

    God helg! :)

    SvarSlett
  20. Hurra! Ekorn er tøffe! :D
    Jeg slenger meg på med 2 lodd :)

    God helg!

    SvarSlett
  21. For en sjarmør! Han får gjerne flytte inn hos meg. Har ikke egen blogg men følger din.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  22. DER VAR EKORNET!!!! Jeg tar 2 lodd! Minst!

    SvarSlett
  23. Det er den kuleste pute jeg har sett!
    To lodd til meg! :)

    Flott blogg du har forresten! :)

    SvarSlett
  24. herre min for noen flotte damer dere er :)
    Jeg linker i sidebaren min. Herlig pute :)

    SvarSlett
  25. Herlig pute, den vil nok trives vanvittig godt i sofakroken hos meg;-) tar to lodd så klart:-D

    SvarSlett
  26. Hei! Fant denne bloggen via Ellen Sand. Her var det en nydelig giveaway som jeg gjerne vil være med på!

    SvarSlett
  27. Hei! Jammen lurt å lese pias verden, for da fant jeg bloggen din også ;) kjempekul pute, som jeg har veeldig lyst på, hihi...

    kari_anne82@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg legger meg til som følger og tar "lodd" på den fantastiske puten. Herlig blogg du har.

    SvarSlett
  29. Så stilig pute! jeg er med og tar to lodd :) Legger til link
    -synnøve-

    SvarSlett
  30. Hei, hei!
    Har en liten snupperelle her, bittelitt yngre enn dine yngste to - og hun ville ELSKET den puta! :) Ja, tusen takk, sier vi - 2 lodd (har linket).

    SvarSlett
  31. Den puta er helt FANTASTISK, og hadde passet såååå godt i MIN sofa. Jeg vil veldig gjerne vinne, og prøver meg på link i tillegg.

    SvarSlett
  32. Hei.

    Den kuleste puta jeg har sett ever!! Blir med og har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-slengkysspute.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  33. Jeg vil være med:-)
    Legger ut link også!
    Ha en flott lørdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  34. Hei,
    Jeg ønsker meg puta, min kjære lille to-åring er begynnt å si ekorn, lurer på om hun faktisk vet hvordan de ser ut ;) Tar to lodd, og takker for dem. God helg!

    SvarSlett
  35. Ojojoj - denne puta må være noe av det vakreste jeg har sett. Ekorn er det fineste jeg vet (sånn ca), men finnes dessverre ikke her i Nordnorge....

    SvarSlett
  36. Næmmen, så herlig den puta var! Blir med og sikrer meg 2 lodd. Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  37. Nydelig pute!! Jeg vil absolutt være med.
    2 lodd på meg!

    Klem Madelén

    PS: Ta gjerne en titt på min give away.

    SvarSlett
  38. Love it!!!
    Har laget innlegg på bloggen min også, så to lodd på meg. :)

    SvarSlett
  39. Heisann!
    Fantastisk pute :D
    Digger den og vil gjerne bli den heldige vinner....
    Hilsen Merete U

    Merete(dot)ue(at)hotmail(dot)com

    SvarSlett
  40. HAHA!!! Så artig pute!! :) Ordentlig levende bilde!:)

    den hadde passet bra til sofaen og mitt kommende lille krypinn.


    *håpe håpe*

    Fortsatt fin helg:)
    Hilsen nattevakt
    kathy_t84@hotmail.com

    SvarSlett
  41. 2 lodd til meg- kommentar og link! fancy pute altså!

    SvarSlett
  42. Ser ut som du har hatt en kjempekos dag med venninnegjengen. :)

    Oi oi, for en herlig pute! Den hadde virkelig passet godt i nøttelitenhjemmet vårt, så da trekker jeg to lodd og håper på vinnerlykke.

    Ønsker både deg og alle deltagerene en fortsatt solrik helg. :)

    SvarSlett
  43. Dzień Dobry

    Poducha wspaniała ,nie jedna blogowiczka
    wygrać by ją chciała.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    SvarSlett
  44. Så herlig pute! Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    Nå skal jeg kikke videre på bloggen din.

    SvarSlett
  45. Hei. Den puta var kjempeartig;)) Jeg kommenterer og har lagt link til deg på siden min:)
    Klem J.

    SvarSlett
  46. Stilig pute, den ønsker jeg meg!!!

    SvarSlett
  47. Tøff pute:) Blir gjerne med i trekningen jeg også.
    Klem

    SvarSlett
  48. Stilig pute. Jeg vil gjerne være med på giveaway.
    aavik@online.no
    :) Hanna

    SvarSlett
  49. Å, hvilken herlig pute! 2 lodd, takk :)

    SvarSlett
  50. Fineste, kuleste og tøffeste puta! Jeg vil gjerne vinne! ;)

    SvarSlett
  51. 2.juli er min bryllupsdag. Da hadde det vært flott å vinne en slik fin pute! Jeg satser med 1 lodd. Lisbeth

    SvarSlett
  52. Hei. Så kjekt med litt giva away nå på sommeren. Er det du som har laget den. Helt ferdig, det er ikke vi på www.begynners.blogspot vant til. Så denne trekningen er jeg med glede med. Vil samtidig benytte anledningen til å takke for award. Vi begynners har sett snakket om den og tenkt at vi må svare. Vi har begynt på et vis og kommer sterkere tilbake etter sommeren.

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  53. Silje Pettersborg Mikalsen28. juni 2010 kl. 00:04

    Eg sleng meg på med 2 lodd! Hiv ut en link på Facebook :-)
    ssiljemikalsen@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Hei og hå!

    Tar et lodd siden jeg ikke har blogg selv. Takker og bukker!

    Sommerhilsen fra Kristine
    regefjordsjento@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg vil gjerne vinne flott og morsom pute!
    Ha en fin dag! :)
    pernillepaugard@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Helt utrulig vakker pute.. Tenk å kunne kvile på noe sånn!! Har laget en link på min blogg- det gjelder å øke vinnersjansene! Stay calm and carry on :)

    SvarSlett
  57. Ohh, så fin ei pute, ønsker seg den.

    SvarSlett
  58. Oioioi FOR en sveisen pute!!
    Kan skjønne jeg vil være med :))
    Linker selvfølgelig opp :))
    Makan - DEN var fin altså!!
    Moro, så moro!!
    Ha noen herlige sommeruker!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  59. Du og du for en fin pute! :o) Jeg vil gjerne være med!!! :o) Jeg har linket give awayen til bloggen min:o)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  60. ÅÅÅÅ den puten var døds rå!!
    Digget den!!
    Den vil jeg ha :)
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  61. Jeg kommenterer og følger;)
    Dritkul pute! Og lekker blogg!

    SvarSlett
  62. To lodd til meg :)
    Fin blogg og FIN pute :)

    SvarSlett
  63. Legger en link til deg jeg også!
    Dere er flinke putekrogere og jeg må si jeg heier på dere!!!

    SvarSlett
  64. WOW for en superflott pute!! Den skulle jeg virkelig hatt!!! To lodd til meg - skriver her, og har lagt link og bilde i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  65. Nyyydelig, skjønn og orginalt. Så mye flott i bloggene dine, kjoler og puter er utrolig flott. Må benytte sjansen å vinne denne flotte puten ;o) Lagt meg til som følger, og legger link med bilde i bloggen min ;) Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  66. Fantastisk pute! Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne! :)

    SvarSlett
  67. Vanvittig kul pute!!!! er helt henrykt!!! fant en link på en side jeg følger og kunne ikke la være å gå inn:) to lodd til meg- skal linke og følge:)
    Veronika

    SvarSlett
  68. Hei hei
    Her har jeg visst heller ikke vært før.
    Slenger meg like gjerne på give awayen.
    2 lodd til meg. Her skal det linkes
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  69. Wow! Den puta var kjempetøff:) Hiver meg med på give awayen og linker selvsagt.. 2 lodd til meg?

    Ønsker deg en flott sommertid!

    Klem fra Thea:)

    SvarSlett
  70. her var det ikke store vinnersjanser;) gratulerer med så mange kommentarer!
    Jeg har bilde på bloggen, er følger (var jeg ikke det fra før?!? Leser jo alltid denne bloggen... Er det i alle fall nå) og så benytter jeg anledningen til å skrive her at du er en inspirasjon!
    Kos deg masse på kino i kveld!

    SvarSlett
  71. Hei. Vil gjerne være med .Kjempenydelig pute. På hytta vår har vi masse søte ekorn og et inne også hadde vært fint...... 2 lodd til meg. Har linket.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  72. Jeg har hatt lyst på slengkyss-pute kjempelenge!!
    Den hadde passet perfekt i sofaen hjemme, vi har nemlig hyttehagen full av ekorn, men ingen i byen!
    Skal hive meg rundt og linke til deg fra bloggen, her tar man alle sjangsene man får!

    SvarSlett
  73. Så utrolig kul pute! Den ønsker jeg meg :) Ser for meg en veldig lykkelig liten jente som hadde pekt på den og sagt "vov-vov-vova?"... (ikke så lett å skille mellom ulike dyr alltid, så hadde vært greit å lært henne hva et ekorn var ;) )
    Lagt ut link i bloggen min også, så er hvertfall vinnersjansene doblet :)

    SvarSlett
  74. Hører at den puta roper at den skal nordover, nærmere bestemt Tromsø. Siden jeg ikke har blogg, deler jeg den på FB:)God sommer til deg og dine. Klem Hege (t-bobakk@online.no)

    SvarSlett
  75. Krysser fingrene for at loddet mitt blir trukket ut!
    En glad dag vil jeg også gjerne ha ;o)

    For en herlig jentegjeng du har!

    Sommerklem fra Anka

    SvarSlett
  76. Oi oi, dette var en innmari stilig pute ! :) Klart jeg vil være med. ♥ Linker gjør jeg også. ;)

    For noen herlige jenter du har, også fire dag gitt ! ♥ Jeg har 2 jenter og tre gutter, full fart ! :)

    Ønsker deg og dine en nydelig onsdag ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  77. Kom over bloggen din via en annen :)
    og jeg vil gjerne være med i trekningen
    kjempeflott pute :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  78. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen av den flotte puta!

    Klem

    SvarSlett
  79. Utrolig kul pute, og jeg vil gjerne være med å vinne den :-)
    Så får vi se om vinnersjansene er til stede :-)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  80. Morsom pute!! Jeg blir gjerne med i trekningen!! :-)

    SvarSlett
  81. Dette var jammen meg ein tøff blogg - eg kjem innom deg igjen! Vil gjerne vere med i trekninga, puta er jo KJEMPEFIN!

    Ein fin dag til deg!

    SvarSlett
  82. Jeg er selvsagt med på dette! Ultrakul pute!
    Har dessverre ingen blogg sjøl, men mailen skal du få; jorunnskatt@gmail.com

    Ha en strålende fin sommer!!

    SvarSlett
  83. Du verden for ei koseleg pute. Kven har ikkje lyst å vinne den....det har i allefall eg. Og takk for at eg får sjå innom bloggen din.Eit lodd til meg, takk. Og her er e-post adr: sl-reite@frisurf.no
    Helsing ei blogglaus på vestlandet

    SvarSlett
  84. Åh.... en DRØM av en pute! Er gjerne med på trekning! Har kjøpt meg ny stol, og den roper nå på ekorn-pute :)
    Fin blogg du har også.

    Her er e-postadressen min: lenako@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Topp blogg - flott pute. Vil gjerne ha :-)
    mmeikle@csc.com
    mvh Marianne

    SvarSlett
  86. Klart man vil være med på trekningen din! Et lodd til meg og tjohei!

    SvarSlett
  87. Oii! Oii! Me want :)

    Utrolig kul. Jeg linker jeg vettu!

    SvarSlett
  88. Jasså, du tenkte du skulle slå til mens jeg var på ferie? Vel, jeg rakk hjem i tide og tar 2 lodd. ☺ Nå ville det kanskje være urettferdig av flere grunner om jeg vant, men det ekornet har jeg jo sikla på lenge så jeg må jo hive meg med. ☺

    SvarSlett
  89. Kjempekul pute!!! :)
    Jeg abonnerer ;)

    SvarSlett
  90. Hei:) Jeg slenger meg med i siste liten med ett lodd. Gleder meg til trekning av kul pute!

    SvarSlett
  91. så fin pute, og så flott blogg. stikker ofte innom. Rita (ritasc@lyse.net)

    SvarSlett
  92. Hei
    Jeg blir gjerne med og trekker et lodd.
    Herlig pute.

    SvarSlett
  93. Åååå-den puta var skjønn...Jeg vil være med :-)

    SvarSlett
  94. Så gossin pute! Og så koselig blogg du har :o)
    Jeg blir gjerne med, med ett lodd!
    Klem Fra May R (mayritab@online.no)

    SvarSlett
  95. Så fin pute! Jeg vil være med :)
    Linker til giborten nuh.

    (Ps! Vet ikke hvor langt nord du skal på ferie, men her i nord-trøndelag holder ikke ei tynn vindjakke altså ;)

    SvarSlett
  96. Kul pute;) Slenger meg på som følger, og legger ut link hos meg ;)

    SvarSlett
  97. Blir gjerne med her også! :P

    SvarSlett
  98. Hvor er den FANTASTISK! Jeg smidder fluks 2 lodder i puljen og krydser fingre for, at der er gevinst.

    SvarSlett
  99. Da har jeg gjort alt klar til å ta imot Nøtte, så nå venter jeg på trekning. Gi meg 48 lodd.

    SvarSlett
  100. Eh...Hallooooo??? Hvordan gikk jeg glipp av denne?? Jeg vil ha lodd! :)

    SvarSlett
  101. Så fin pute! Nøtteliten er hjertelig velkommen i sofakroken hjemme hos oss!

    SvarSlett
  102. Oj...
    Et lodd til meg også:)
    Stilig pute!

    SvarSlett
  103. Helt i siste liten, ser jeg, men den puten vil jeg fryktelig gjerne ha!! Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  104. Hei! Skjønner ikke no jeg - har lenket til din give away, lagt meg til som følger og alt. Men kommentaren min ser ut til å ha bitt borte. Så jeg slenger meg på igjen. Selv om det sikkert er for sent nå.

    Puta er superfin!

    Ønsker deg uansett en riktig god helg!

    SvarSlett
  105. Heisann, flott blogg og nydelig pute, kommer nok innom igjen jeg og glor litt mer, =) en flott fredag til deg =9

    SvarSlett
  106. takk for koselig innelegg på bloggen min!:)) Jeg vil gjerne vinne puta og ta den med på Saltkråkan altså;)

    SvarSlett
  107. Hipp hurra, eg rakk det. Eg vil VELDIG gjerne delta i konkurransen. Hadde dødd om eg vann ei så kul pute. Ok, litt dramatisk her, men på grensa til å besvime av glede - det kan eg garantere at eg hadde vore. Kryssar alt eg har...

    God helg, klem frå Linda

    SvarSlett
  108. HEJ
    Vilken härlig kudde!!!! Aldrig har jag sett något så häftigt i kuddväg, vill ha!!!
    Kram
    Britt

    britt.jonesig@telia.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails