12. juni 2010

101 ting - Episode 1

Jeg var en snartur innom kirka igår. Det var i anledning at kirka hadde loppemarked. Jeg skulle som vanlig se etter flotte tekstiler osv. (Noen som leser dette: og besitter pene, gamle duker (med eller uten kaffeflekker), styggfine gardiner fra noen tiår tilbake eller gammelt sengetøy som du tror jeg kan være interessert i (og som du ønsker å kvitte deg med): send til meg. Jeg dekker porto!)

Jeg fant ikke mange stykkene med brukbare tekstiler. Men jeg fant en bok. En kjemperar bok. Og rare ting er gjerne litt i min Humor-gate. Boka heter Hvordan sage en dame i to? og har undertittel: 101 ting ikke alle bør lære. Det er mange kapitler med feks; hvordan lage en atombombe? Hvordan dele en murstein med handa? Hvordan rømme fra et fengsel? Men det er også mange der som er mer sansynlige man kan ha nytte av...

Jeg ser at denne boka kan bli ganske kjekk å ha; feks på dager hvor jeg er for lat til å taste ned noe ufornuftig. Og siden jeg er litt lat akkurat nå, har jeg rett og slett tatt bilder av sidene. Og jeg håper de blir leselige for deg også. 


Her følger 1. episode i serien: 101 ting:






Sånn: Håper du fikk strukket smilemuskulaturen litt!

9 kommentarer:

  1. Og denne fikk du fatt i i kirken? Det har tydeligvis skjedd ting i Kyrkja, den norske siden sist jeg var der. Men morsomt, helt i min ånd! Er fristet til å sende deg hele sengetøyskapet til mor mi... Der er det mye rart, der!

    SvarSlett
  2. Ha ha! Skikkelig god, pedagogisk bok! Takk for at du deler den med oss! Her var mange gode råd som skal tas til etterretning... ;)

    SvarSlett
  3. He, he, fin! Mange gode tips, den med usynlig playstation kan jo prøves...

    SvarSlett
  4. Kjempefestlig. Registrerer at boka ikke kan være særlig gammel i og med at Playstation tre nevnes. (Eller så var forfatteren forutsigbar og skrev PS3 i stedet for bare playstation - for å være aktuell litt lengre).
    Noen må ha blitt fort lei av boka. Men håper du beholder den litt lengre og fortsetter å dele av dens vidunderlige innhold:)

    SvarSlett
  5. He, he mykje godt stoff her!

    SvarSlett
  6. Der var jo alle råd som jeg følger til punkt og prikke. What`s new, liksom?

    SvarSlett
  7. Veldig morsom! :-) Godt kirkestoff ;)

    SvarSlett
  8. Er det virkelig lov å gi ut en sånn bok?? Var det første jeg tenkte.. Dro litt på smilebåndet da, hehe, men hvordan i allverden finner man på noe slikt??:-)

    Merker jeg gleder meg til episode 2 allerede:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails