13. februar 2012

Romantikk-takk

Vi har dårlig med tradisjoner for Valentinsdag-feiring i denne gården.
Og her jeg sitter lekker-smekker i ulltøyet (jada, både trøye og stillongs - som jeg har hatt på hele dagen, fordi det var kaldt i systua) er jeg ikke sikker på om romantikk er det som streifer mannen, der han sitter i andre enden av sofaen og leser Bilsport.



Et dryss av roseblader og levende lys 
står dårlig i stil til haugene med bretteklær på soverommet....



Hva gjør dere på Valentinsdagen? 
Har dere noen spreke planer? 
Noen hete tips til hjemmeværende, "gamle" ektefolk? 


13 kommentarer:

  1. Eh...hete tips..? Valentinsdag?? Forstår ikkje kva du snakker om.
    Hilsen enda eldre ektefolk... :)
    (men skal lese med stor iver etterkvart som tipsa strømmer på her!)

    SvarSlett
  2. Tenker det er hva man gjør sammen resten av året som betyr noe, ikke nødvendigvis en dag som handelstanden har trykket til sitt bryst for å få solgt mer! Ja til ullstilongs, hverdagskjærlighet og godnattkyss!

    SvarSlett
  3. Er enig i hva Syster Yster sier. Tror uansett jeg skal velge å lage et bedre måltid i morgen, det setter alltid mannen pris på:) Mulig jeg får bake noe søtt, greit å ha en unnskyldning for det;) Ha en fin kjærlighets-hverdag!

    SvarSlett
  4. Jeg krysser fingrene og håper på et kyss. Eller i allefall en klem.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. GODT skrevet!! Jeg likte det an mass :))
    Vi skal vel bruke dagen til å pleie vårt febersyke barn, og ellers stelle og stulle med og for hverandre som vanlig. Hehe... Ingen Valentinesfeiring i alle fall.Det får være måte på ;) God natt!

    SvarSlett
  7. Er nok en vanlig dag som alle andre dager. Kjærligheten bør pleies hver dag og fordi man har lyst. Ikke fordi kalenderen sier det. Så da blir det slik :)

    SvarSlett
  8. Vi skal vel sikkert sitte sammen i sofaen og mens vi holder hverandre mykt i hendene skal vi bruke dagen på å sitere poesi dedikert til kjærligheten og alle sterke følelser man kan ha for hverandre. Vi skal drikke av hverandres lysfontener og ellers bruke timer på å bekrefte hverandres eksistens!



    eller så skal vi på coop å handle....


    eller ikke....

    SvarSlett
  9. Kan ikke hjelpe. Dagens innlegg fra meg har samme tittel. I tillegg til tolktakk

    SvarSlett
  10. Eg fekk beskjed om at det var min tur å finne på noko romantisk. Det har jo nettopp vore morsdag, og har fått blomster og eit bilde med love på.....

    SvarSlett
  11. Ingen romantikk her heller, Far sjøl var nemlig så ellevill og crazy at han ordnet blomster på morsdagen..

    SvarSlett
  12. Har man en førsteklassing så er man vel ferdig med sånt kliss;-) - jeg har vært på foreldremøte og før det servert restemiddager siden de var så seint hjemme at jeg bare skulle amme og gå!

    Her satser vi på glimt av kjærlighet i hverdagen, og av og til uten ullundertøy;-)

    Jeg vil ha det som på en tegning jeg tegnet til min kjære for lenge siden. To bjørner gir hverandre en klem med underteksten "Husk å klemme farvel før du går ut med søpla" (etter inspirasjon fra en bamsemumsreklame).
    DEt er vel ikke alltid vi husker det, men prøver iallfall innimellom.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails