7. desember 2011

JESS!

Endelig kom den. Snøen!
Vinterteppet.
Jeg kjenner barnlig lykke over snøen som kom igår.
Med utbrudd fra ungene idag tidlig som 
Se mamma, det er NYDELIG ute! 
og 
Nå kan vi lage mange snøengler!
starter denne dagen, nettopp nydelig.
At den første snøen = snøkaos på veiene,
plager ikke meg nevneverdig. 
Jeg har nemlig enkel adkomst til jobben; 
Ut én dør, gå 7 skritt, inn den neste døra.
Og jeg skal unne meg en tur på beina iløpet av arbeidsdagen.

Ha en fantastisk dag. Med eller uten snø.

7 kommentarer:

  1. Kult bilde! :)
    Kasper våknet for å gå på do midt på natten, og etter å ha kikket ut et vindu var det en smule vanskelig å få han til å sovne igjen.. hehe.. Den første snøen er virkelig magisk for små og store. :) Håper bare den blir litt da..
    Ha en finfin dag. Jeg har fri i dag, så jeg skal straks ut å tråkke litt snø! :)

    SvarSlett
  2. Også her var gleden over snøen stor! Også hos oss voksne. Er jo ikke det samme med jula hvis ikke den er hvit!

    Deilig med kort arbeidsvei. Kjenner jeg misunner deg den litt, ja. Å slippe all den skrapinga og kostinga hadde vært gulle godt! Savner dobbeltgarasjen fra gammelhuset, ja. En liten blikkboks av en garasje er liksom ikke det samme.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Akkurat no er snøen fin her også. Men så vert det mildver, og så vert det berre skitten sørpe. DERFOR likar eg det best utan snø!

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke fornøyd i utgangspunktet. Guttungen er fornøyd, så dermed blir jeg det også..om enn motvillig.. ;-)

    SvarSlett
  5. Så utrolig deilig at den snøen endelig kom, håper det varer. Mor kom i julestemning og åtteåringen var helt i ekstase i morges. I ettermiddag bar det rett ut for å lage snøborg utenfor kjøkkenvinduet.

    SvarSlett
  6. Her har vakker, hvit snø blitt til slaps. Usj!

    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails