18. mars 2010

Fandens (bak)verk!

Min datter var i bakehumør idag. Og valget falt på COOKIES. Med sjokoladebiter. Fandens Verk!

De består for det meste av smør og sukker - også sjokoladen, da. Kan det bli verre enn det?!.... eller BEDRE om du vil. Det er KJEMPEGODT!!!
Og siden jeg prøver å skjerpe meg litt - så fant hendene veien til kjeksfatet så lett som bare det...Hm - Det er typisk når man skal skjerpe seg med noe man egentlig liker : da ender man ofte opp med dobbel dose!!! Og jeg fikk nok hvertfall dobbel dose. Jeg lurte til meg en liten bit om gangen - hver eneste gang i den tro at det var den aller siste bittelille biten. HA! Jeg kom visst litt ut av tellinga..........

Vet dere forresten: for å trimme av seg 100 gram av en sånn Fandens Kake kan man drive med judo i 50 minutter eller bordtennis i 2 timer.
DET gidder hvertfall ikke jeg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails