16. mars 2010

Det enkle er som kjent ofte det beste

Vi har prøvd å være morsomme hva badeleker gjelder: vi har brukt en liten formue på artige ting fra store leketøysbutikker. Vi har lekt med visp og bakebolle (mulig jentene var litt små, den dagen jeg introduserte matlaging i badekaret?), de har hatt dukkene sine i vannet... og you name it hva annet.
Idag var ikke noe morsomt for ene lillemor.... så jeg fisket tilbake den tomme ketchup-flaska fra plastsorteringen, og gav lillemor flaske og topp (uten den lille korka!). Vi holdt den under vann og den laget morsomme bobler i vannet. Så brukte hun lang tid på å skru lokket fram og tilbake. Og vi hadde mye moro med å sprute vann på søster. Denne var en success!! Men det ble litt kniving om flaska etterhvert (selv om jeg hadde gitt søster en tom, hvit, kjedelig shampoflaske, som jeg håpet skulle gjøre samme nytten) - For det var nok de fine fargene og lokket som var lett å skru og passet fint til små barnehender, som var greia med ketchup-flaska. I morgen får jeg tømme den gule senneps-flaska også. Da blir det sprutekrig til kveldsbadet. Kult!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails