20. januar 2012

Før og nå







9 kommentarer:

  1. Ho,ho! Den fyrste var jaggu god:)) og fy kor sant!!

    SvarSlett
  2. Ha ha....
    Så sant så sant:)

    SvarSlett
  3. Disse var kjempefine. Og det er litt trist..at vi henger mye foran skjerm isteden for å faktisk treffes.
    God helg!
    :-)

    SvarSlett
  4. Fader, vi har akkurat bytta til tynn-tv, burde ha sett den siste der først å hadde vi kanskje beholdt tjukk-tv'n litt til.

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe - jeg tenkte meg du ville si noe sånt. Jeg tenkte faktisk på dere da jeg så denne ;)

      Slett
  5. Så sant, så sant. Denne må nok lånes.

    SvarSlett
  6. Ler meg skakk:) Takk for denne! Må dele.

    SvarSlett
  7. jeps,ser du nå greia jeg har med face?!

    ;) (blogging er noe helt annet seff)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails