7. oktober 2010

Godt jeg ikke er så fin på det

Igår var det skikkelig skitvær på østlandet. Det regna og pøste og øste. Ikke måte på det, lissom! Og er det vått, blir det søle. Og søle vil vi nødig ha i hus.

Det vil heller ikke barnehagen ha. Derfor har de sånne blå, flotte skotrekk i en bøtte utafor døra. Det blir enklere å holde rent på den måten. Jada, jeg ser jo den. Og jeg er ganske konsekvent med de posene. Tar de alltid på når jeg skal inn. Og alltid av, når jeg forlater.


Da vi dro fra barnehagen igår - bar det en tur innom Posten (for å poste noen puter. Bare så dere vet at det skjer litt på den fronten også. Innimellom). Så en lang runde i butikken - med toåringene virrende rundt der med meg.

Jeg ble litt forfjamsa da jeg etterhvert kom hjem - og oppdaga at de posene jeg alltid tar av - fortsatt satt utenpå de nye, fine gummistøvlene mine.

Man kan jo ikke tenke på alt, heller!

16 kommentarer:

  1. hehehe... det er mange som har gjort det, innkludert meg selv, og jeg jobber tross alt i en barnehage hvor vi bruker sånne... lol :)

    SvarSlett
  2. Ha-ha! flere av oss har vel hatt dem på til utenfor døra i bhg, men gjennom en runde på posten, innom butikken og så hele veien hjem UTEN å oppdage at du hadde dem på - vel det lar jeg meg imponere over! *flirer-seg-skakk*

    SvarSlett
  3. Haha!!! Nå måtte jeg gå i gangen for å semom mine fortsatt var på skoene, eller om jeg huska å ta dem av...de var ikke der, så da huska jeg det nok i dag...haha!

    SvarSlett
  4. hahaha, det hørtes kjent ut ja! men det var virkelig en lang æresrunde du tok da ;)
    min beste variant er på vintern....hvorfor i ALLE dager er det SÅ glatt plutselig??? åja...hehehe ;)
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  5. Thi-hi.. Fikk meg en god latter nå ja!! :)
    Har faktisk glemt å ta sånne av å vei ut av bhg selv, men har aldri kommet ut av porten med de på! :)
    Nei, man kan virkelig ikke tenke på alt hele tiden!!

    SvarSlett
  6. Ikkje den fyrste som gjer dette. Det ordnar seg til vinteren, då ramlar du før du kjem til porten i barnehagen ;)

    SvarSlett
  7. He he, har vært på vei ut døra et par ganger jeg og, med de lekre blå plastposene...Men aldri kommet langt.

    SvarSlett
  8. hihi...Jeg synes jeg ser deg!! *peker og ler*

    PS. TUUUUUUUUSEN TAKK FOR PAKKEN JEG FIKK I POSTEN I GÅR! Den var driiiiitfin! ;)

    SvarSlett
  9. Humor! Takk for god underholdning! :) hehe... jeg klarer også å se det for meg ... og jeg som blir flau bare jeg blir oppdaget på parkeringsplassen utenfor barnehagen med blå tøfler på ... Jeg hadde DØDD etter din turne! :)

    SvarSlett
  10. Ha ha, herlig at noen faktisk like fjern som meg av og til :)

    SvarSlett
  11. He, he, he, ein klassiker og evig frykt. Dritlekkert :-)

    SvarSlett
  12. Bare vær glad du, for at det ikke lå snø på bakken! Eller sagt på en annen måte: da er det ikke sikkert du hadde kommet riktig så langt, gitt!

    SvarSlett
  13. oida...:) Ja ja du gledet nok hverdagen til de butikkansatte den dagen, klapp på skuldra til deg:)

    SvarSlett
  14. skoggerler, - men med heva hoda og blikket målretta framover ser man ikke bestandig hva man har på beina. æ kom en vinterdag i butikken med lue, skjerf, tykk ullgenser og BARFØTT I SANDALER. de som så dæ trudde sikkert du hadde kjøpt dæ nye, blå kalosjer, - eller at du jobba i helsevesenet... ha ha.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails