28. juli 2011

Gi bort

Jeg vil gjerne ta opp blogginga igjen. Og jeg begynner litt forsiktig med en liten give away.

Jeg har vært på ferie. Litt rundt omkring.......

Giveawayen er veldig enkel; Det bildet jeg har lagt ut, er fra ett av stedene jeg besøkte denne sommeren.
Jeg tror dette er et hotel. Det har en spesiell konstruksjon - et morsomt element. Den første som legger igjen riktig svar på hva denne lille (bade)byen heter og landet den ligger i, er vinneren. Så enkelt!


Kanskje blir det blink på 1. kommentar. Kanskje må det flere til. Det vil vise seg :)

Vinneren skal få en kul interiørdetalj; som jeg selv har plukket. Jada, det er bare kongler.... Men disse er kjempestore (ca 15 cm)! Jeg har noen slike kongler fra noen år tilbake, som får komme fram hver vinter. I allefall til jul! De er så fine! Jeg sender 3 stykker til den som først kan fortelle hvor bildet over er tatt.

Det ER LOV å tippe helt vilt. Hva om du plutselig gjetter riktig ?!

Lykke til :)

17 kommentarer:

  1. etter å ha googla "liten badeby i italia" å lest litt tipper jeg Giulianova aldri hørt om plassen men d så veldig fint ut:)

    helga

    SvarSlett
  2. Denne var vrien, du..men vet du har vært i Italia..kan du gi noen hint? ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg tror det er Como i Italia :-)

    SvarSlett
  4. lago lecco nær como (italia) ?

    SvarSlett
  5. Italia er riktig. Hint: Ligger i provinsen Liguria :)

    SvarSlett
  6. Herregud, denne var vanskelig...hvordan i all verden skal vi finne denne perlen? Tror ikke jeg plutselig gjetter riktig, nei. :-)

    SvarSlett
  7. .... Byen har "rød" i navnet sitt.

    SvarSlett
  8. pietra ligure, Lucca

    SvarSlett
  9. Lucca, Pietra Ligure

    SvarSlett
  10. Etter hint og googling: Groppo Rosso?

    ;)

    SvarSlett
  11. HA! Med den siste der, ble du nå den lykkelige eier av 3 kongler!!! Jeg må nå le litt... Det var en vanskelig og teit gibort. Og kanskje jeg tom. legger ved en ekstrapremie for innsatsen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails