16. juni 2011

Seriøse greier.

Når man begynner i 7. klasse - er fokuset til tider litt det samme som for de som begynner i 3. gym.... (og for såvidt 10. klasse) Nemlig fest! Ja, det er jo ikke russetid vi snakker om for de yndige små - men skoleballet på slutten av året. Jeg har hørt om dette siden tidlig ifjor høst: kjole, hår, sko, dansepartner...... De har gleda seg så veldig, disse jentene. Og uten at jeg har gutter som jeg kan snakke for; De har sikkert vært endel spenning involvert for de også.

Det var en fin følelse å sende sin spente datter på skoleball.
De blir plutselig så store!
Nå er det over - og det er bare én ting disse barna nå tenker på: Sommerferien! (kun få dager igjen)






Ha en fin torsdag - med eller uten ball!

11 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Ei vakker jente, ho der også! Var på sjetteklasseavslutning i går - vemodig nok det, aner hvordan det blir neste år... Ferdig med microsoft-besøk og avisbesøk, greit med ho fra microsoft som kunne prate, jeg sprang etter Henny. Er spent på avisartikkelen. Men, men.

    SvarSlett
  2. Ball er stas ja... Flott kjole! Både ung og elegant! Jeg klarte å leie noe som så ut som en brudekjole til et ball en gang... Det første jeg fikk høre da jeg kom var "skal du gifte deg, eller?" ... det ble en tøff kveld... :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder av ei fortryllende jente!
    Kjekt med ball!

    :)

    SvarSlett
  4. For ei utrolig flott jente!! :) Lik mor eller?
    Kan tenke meg det er stas med ball ja!

    SvarSlett
  5. du har helt eventyrlig vakre barn!! og hvis jeg ikke tar feil utfra bildene jeg har sett av deg, ser det ut som denne jenta ligner veldig på mammaen sin!

    for ei nydelig jente, og kjempefine bilder! håper skoleballet er suksess!

    SvarSlett
  6. Vakker, smilande jente,og fint pynta!Vakre bilder.

    SvarSlett
  7. vakre jenta!
    det er stas det ballet, det er sikkert og visst!
    (og litt dyrt..for man må jo ha ny kjole til neste års ball igjen;o)

    nyyydelig frisyre!

    SvarSlett
  8. Ja, klart skoleball er seriøse saker. *mimre, mimre*- Nydelige bilder!

    SvarSlett
  9. Nyydelige bilder! Tenk at den jenten går i syvende!? Så elegant og vakker :)
    Har en nevø i syvende, og jeg klarer ikke å se at han sikkert også er blitt stor.. Tiden flyr altså.. og snart er det sommerferie.

    DEN følelsen husker jeg godt (sikkert fordi jeg fortsatt har den!!)

    SvarSlett
  10. Skjønn frøken! Ikke minst stor blitt. Og neste skoleår minst igjen. Men det blir sikkert spennende med mange nye venner og kanskje en forelskelse eller to.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  11. Så fantastisk stemningsfulle bilder!!! Og det av en nydelig skjønn pike! Det slår meg jo hvor unge de er og at cherrocks og bevernylondress ville passet bedre, men det er nok fordi jeg har en innebygd "ta vare på småjentene"-sensor, som ikke slås av før de nærmer seg 30... DA syns jeg de er gamle nok til å gå på dans hihi... skjønner du hva som er årsken til at JEG er velsignet kun med gutter eller? sukk....

    :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails