19. november 2010

Brukte ulldresser ønskes kjøpt!

Nå tenker jeg igjen at bloggen kan brukes til mer enn bare å dele koselige og rare bilder eller fjas og tull. Jeg er jo så heldig at jeg har noen lesere i døgnet - og kanskje er det noen som tilfeldigvis har noe de vil kvitte seg med? For eksempel ulldresser for å ha under utedress??

Jeg tenker at den type klær er supert å kjøpe brukt. Og ja, jeg kunne tatt runden på Finn.no. Men dette er jo så mye, mye triveligere! Og det finnes kanskje noen av dere der ute, som har barn som har vokst ut av vinterklærne sine - og som vil selge? Helt sikkert!

Altså: Jeg ungene trenger hele ulldresser. Av typen for å bruke alene når det ikke er full vinter - eller slik været er nå: under parkdressene sine. Og jeg er helst på jakt etter dress i ullfleece fra feks Nøstebarn eller Englebarn (tykk og luftig) eller tilsvarende leverandør. Gjerne med hette.


Farge er ikke nøye. Men størrelsen må være 2-3 år.

ANYONE?? 

(Du trenger ikke ha 2 stykker....... Jeg er ikke nøye på om dressene kommer fra forskjellige hjem!)

1 kommentar:

  1. Jeg har dessverre ikke noe ulldress til salgs, men en GIVE AWAY som kanskje kan være av interesse: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away.html. Ta en titt da vel ;-)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Det settes stor pris på :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails